بهروز شهابی زاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز گذشته نیز در ادامه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در شهرستان اردکان،  تعداد چهار واحد صنفی میوه‌فروشی و نانوایی به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بی‌توجهی به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلمب شد.

وی  مشارکت مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت قرنطینه خانگی  را عامل موفقیت این شهرستان در مدیریت بیماری کرونا دانست و با اشاره به بازگشایی مجدد مشاغل کم خطر افزود: این امر با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت و همچنان با متخلفان برخورد قانونی جدی می شود.

فرماندار اردکان هدف اصلی تمامی دستگاه های اجرایی را حفاظت و حراست از مردم و سلامت آنان عنوان کرد.

شهابی زاد  استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلبان مردمی، همراهی مسوولان و  همگامی مدیران صنایع شهرستان را دیگر گام موفق در این زمینه برشمرد و تصریح کرد: با مشارکت دیگر ادارات و برگزاری نشست ها در اجرای موفق دستورالعمل ها و تصمیم گیری به موقع، نقش موثری ایفا شد.

وی ،  تعطیلی حمل و نقل عمومی ، تعطیلی اصناف و مغازه ها ، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و انجام گشت های منظم میدانی را از اقدامات موفق انجام شده در این زمینه عنوان کرد و ازهمکاری همه دستگاه ها به ویژه مردم قدردانی کرد.

با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، اردکان در ردیف مناطق قرمز آلوده به کرونا قرار گرفت بیمارستان ضیایی و سایر درمانگاه های شهرستان  و همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا ،واقع در سالن فجر با ظرفیت ۵۰ تخت تا قابلیت ۸۰تخت نیز در این امر فعال بود.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.