حجت‌الاسلام محمد مهدی نبی زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:۳۱ نمایندگی شهرستانی تبلیغات اسلامی خوزستان ، درعملیات گندزدایی وضدعفونی محیط شهری و روستایی ، توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی ، تهیه و توزیع ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی و شوینده با استفاده از ظرفیت‌های مردمی ، جهادی و هیات‌های مذهبی فعال هستند.
وی با اشاره به رویکرد سازمان متبوع در پیوست خدمات اجتماعی با تبلیغ دین در جریان واگیری ویروس کرونا بیان کرد:سازمان تبلیغات اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا، در کنار مردم و درحال ارایه خدمات اجتماعی و فرهنگی است و تا ریشه کنی این اپیدمی همگام و همراه مردم و مجموعه کادر درمانی و پزشکی خواهد بود.

مشارکت در راه‌اندازی نقاهتگاه افراد بهبود یافته از بیماری کرونا
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از امضای تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای مشارکت در راه‌اندازی نقاهتگاه افراد بهبود یافته از بیماری کرونا در بیمارستان طالقانی اهواز خبر داد.
حجت‌الاسلام نبی زاده افزود: افراد داوطلب مردمی سازمان یافته توسط تبلیغات اسلامی آمادگی دارند درعملیات قرنطینه ۱۵روزه بیماران بهبود یافته از بیماری کرونا در این بیمارستان مشارکت کنند.
وی تهیه غذای گرم و آب میوه برای کادر درمانی بیمارستان‌ها در مراکز بیمارستانی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها ، توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی به خانوارهای کم بضاعت در مناطق حاشیه‌ای شهرها را از دیگر اقدام‌های مجموعه تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد.
موارد مثبت از بیماری کوید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.هم اکنون تقریبا همه مجموعه‌های اجرایی ، اداری و فرهنگی ، عملیاتی و خدمات عمومی و درمانی خوزستان درگیر پیشگیری و درمان بیماری کرونا هستند و شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.