حجت الاسلام ستار علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تهیه این تعداد بسته های معیشتی و حمایتی ٤٥٥ میلیون و ٥٦٠ هزار تومان از کمک های خیرین و عواید موقوفات با نیات مرتبط هزینه شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این از محل موقوفات دارای نیات مرتبط در شهرستان های رشت، لاهیجان و رودسر نان صلواتی در برخی از محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی با اشاره به اقدامات اوقاف و امور خیریه گیلان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خاطر نشان کرد: تاکنون ١٣ هزار و ٤٦ بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده و غیره در مناطق محروم استان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان داشت: برای تهیه این تعداد از بسته های بهداشتی ٥٤١ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان از محل موقوفات و کمک های خیرین هزینه شده است.  

وی با بیان اینکه از آغاز بسیج همگانی مبارزه با ویروس کرونا در گیلان تاکنون ١٣ کارگاه تولید ماسک در بقاع متبرکه استان راه اندازی شده است،  اضافه کرد: با بسیج خادمان افتخاری و با استفاده از ظرفیت خیرین تاکنون ١٠٥ هزار ماسک در بقاع متبرکه تولید و در مناطق محروم و بیمارستان های گیلان توزیع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.