به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس اظهار داشت: ساده ترین راه مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و اصل در خانه ماندن است و از تمام مردم می خواهم نسبت به رعایت آن خود را ملتزم بدانند.

استاندار گلستان ضمن بازدید از کارگاه تولید ماسک و وسایل پیشگیری برای کادر درمانی استان گفت: همکاری مردم زحمات پرستاران و کادر درمانی را که از اول اسفند سال گذشته بصورت شبانه روزی برای پیشگیری از شیوع کرونا تلاش دارند، کاهش می دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان هم گفت: اکنون ۱۲ ایستگاه‌ سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برای پیشگیری از شیوع کرونا فعال هستند.

حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فرد افزود: این ایستگاه‌های سلامت در بقاع شاخص استان گلستان و با همکاری دانشگاه‌ علوم پزشکی و بسیج برپا شده که در این راستا تعداد ۱۲ بقعه هم مجری طرح هستند.   

وی اضافه کرد: ایستگاه‌های سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گلستان شامل امامزاده عبدالله و سقاخانه ابوالفضلی گرگان، امامزاده زیارت، امامزاده مجید کردکوی، امامزاده ابراهیم النگ، امامزادگان عبدالله و فضل الله روشن آباد، امامزاده یحیی بن زید گنبد، امامزاده آق امام آزادشهر، امامزاده قاسم دلند، امامزاده هارون الازمن علی آباد، زیارتگاه ذکریا انبار الوم آق قلا و امامزاده ۹ تن گرگان قرار دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در ایستگاه‌های سلامت برپا شده علاوه بر تولید ماسک و گان و تهیه مواد ضدعفونی کننده، ارائه خدمات پزشکی مقابله با شیوع کرونا شامل تب سنجی، سنجش فشارخون و غیره، توزی اقلام بهداشتی نظیر ماسک، و مواد ضدعفونی هم انجام می شود.

طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکنون در این استان ۱۵۶ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.