غلامرضا حسن پور روز پنجشنبه در همایش یک روزه اصناف و بازاریان یزد افزود: نقش کسبه و صنوف مختلف در ۴۰ سال گذشته در حمایت از انقلاب به خصوص در هشت سال دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست، آنها باید هم‌اکنون در جنگ اقتصادی در صف مقدم باشند.

وی ادامه داد: استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و برخی دولت‌های منطقه برای شکست انقلاب از تمام اهرم‌ها به خصوص اقتصادی استفاده می‌کند ولی به حول قوه الهی با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری اصناف متدین و انقلابی این حربه هم منجر به شکست می‌شود.

رییس سازمان بسیج اصناف ایران تاکید کرد: توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اتکا به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات، و  تنها راه حل غلبه بر جنگ نابرابر اقتصادی است .

حسن پور تصریح کرد: باید با دانش‌روز و برنامه‌ریزی مدون با عنایت به توصیه‌های مقام معظم رهبری بیش از گذشته به جوانان مومن تکیه کرد و با شناحت دقیق توطئه‌های استکبار در برابر آنها مقاوم بود .

وی بیان داشت: حضور فعال اصناف و بازاریان در صحنه و توجه خاص به اوامر مقام معظم رهبری نقش اصلی را در تحقق اهداف نظام در ابعاد مختلف دارد، قطعا دشمنان در جنگ روانی و اقتصادی پیروز نمی‌شوند.

این یادگار دفاع مقدس اظهارداشت: روحیه بسیجی و دشمن‌شناسی همواره برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی نیاز است و در وضعیت کنونی باید با همدلی و حفظ ارزش‌ها برای تداوم مسیر انقلاب ماموریت‌های تعریف شده را انجام داد.

حسن پور در ادامه با قدردانی از نقش اصناف و بازاریان استان یزد در قبل و بعد از پیروزی انقلاب‌ در کمک به جبهه‌ها بر حفظ آمادگی و پشتیبانی در ادامه راه تاکید کرد.

همچنین مسوول بسیج اصناف استان یزد گفت: قشر فداکار و دلسوز بازاریان همواره در تمام صحنه‌های نظام در ۴۰ سال گذشته حضور فعال داشته‌اند و هم‌اکنون با درک شرایط و موقعیت نظام در خدمت انقلاب و ولایت هستند.

سرهنگ اصغر سلمانی افزود: کمک‌های اصناف و بازاریان یزد در دفاع مقدس و بعد از آن در برخی برنامه‌های ملی برای سایر استان‌ها نقش الگویی دارد و همواره نمونه و وظایف دینی و انقلابی خود را انجام داده‌اند.

وی اظهارداشت: بصیرت و ولایتمداری ۲ رکن اصلی موفقیت مردم در انقلاب است ،باید اعضای بسیج اصناف و قاطبه مردم با وحدت و اطاعت از مقام معظم رهبری توطئه‌های کفرجهانی را خنثی کنند.

این مسوول به اهمیت توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: راه عزت و تداوم نهضت در گرو توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمنان است.

سلمانی گفت: حضور اصناف و بازاریان در صحنه می‌تواند توطئه‌های جدید به خصوص در فاز فرهنگی، روانی، تبلیغاتی و اقتصادی را خنثی کند و قطعا استکبار در سایه بصیرت و ایستادگی مردم ایران به جایی نمی‌رسد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت افزون بر ۳۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.