به گزارش ایرناسرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان  در این همایش در حسینیه ثاراله دزفول گفت: لباس محلی عشایر موجب وحدت و اتحاد طوایف و عشایر شده است.

وی با تقدیر از سپاه بابت برگزاری این همایش افزود: صدای بیعت سران و شیوخ طوایف مختلف لر و بختیاری به گوش تمام دنیا خواهد رسید.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان به اقدامات صدام و مقاومت رزمندگان در مقابل آنها اشاره کرد ث گفت: آمریکای ابرقدرت در جنگی نابرابر قصد داشت در سه روز خوزستان و در هفت روز ایران را بگیرد ولی با مقاومت ملت ایران ناکام ماند و صدام مجبور به پذیرفتن صلح شد.
سرهنگ حاجتی افزود: فرزندان غیور خوزستان با حمایتی که از مکتب خانه امیرالمومنین (ع) داشتند با لباس های محلی در مقابل وهابیت ایستادند.
وی به رشادت های غیورمردان خوزستان اشاره کرد و گفت: دشمن در تمام برنامه های خود شکست خورده و به تفرقه روی آورده است و از سلاح های غیرمجازی که به وفور یافت می شود سوء استفاده می کند.
وی افزود: برای جلوگیری از تفرقه به دستور شورای تامین،  افرادی که در مجالس اقدام به تیراندازی می کنند دستگیر می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این همایش یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و  گفت: عشایر غیور بختیاری و عرب شهرهای اهواز، لالی، شوش، دشت آزادگان و دزفول در این همایش گرد هم آمدند تا وحدت و اتحاد خود را به نمایش بگذارند.
سرهنگ هادی سعادت زاده از برگزارکنندگان این همایش تقدیر کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه دشمن با تمام تجهیزات به مصاف ما آمده بود و تمام کشورها از عراق حمایت مالی، تجهیزاتی و نیرو می کردند،   رزمندگان ما توانستند با وحدت مقابل دشمن بایستند.
وی گفت: اکنون نیز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تنها نسخه ما در برابر استکبار،   مقاومت است که امیدواریم راهی را که امام راحل (ره) جلوی ما قرار داده را به درستی ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا این همایش با حضور شیوخ، بزرگان، معتمدان  و فرماندهان نظامی و انتظامی شمال خوزستان برگزار شد.

۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.