محمد نوفرستی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه بیرجند افزود: با توجه به تقویت قدرت نظامی و استراتژیکی جمهوری‌ اسلامی ایران راهبردهای فشار آمریکا علیه جمهوری‌ اسلامی خنثی شده است و این مهم به مرور در تمام محورها نمایان خواهد شد.

وی گفت: در سالی که آمریکا ۸۷۰ میلیارد دلار خرج نظامی گری‌هایش در منطقه می‌کند کل هزینه‌های جمهوری اسلامی فقط ۱۲ میلیارد دلار است که موفقیت‌ها نسبت به هزینه‌ها قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: امروز جمهوری‌ اسلامی با کمترین هزینه‌ها در محورهای نظامی به اوج قدرت در منطقه رسیده اما دشمنان با سم‌پاشی قصد دارند با آمارهای غیرواقعی اذعان کنند که معیشت مردم خرج امنیت شده است.

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: خنثی شدن راهبردهای آمریکا علیه جمهوری‌ اسلامی از مهمترین نتایج قدرت ایران در منطقه است زیرا رئیس جمهوری آمریکا که اذعان می‌داشت ایران در سال ۹۸ قادر به ادامه حیات نخواهد بود اما با پیش‌بینی مقام معظم رهبری این سال به سال فرصت‌ها تبدیل شد.

وی گفت: راهبرد تحریم‌های اقتصادی آمریکا بنا به همکاری همسایگان ماست اما چند روز گذشته یکی از امیرنشینان امارات خطاب به ولی عهدش گفته آمریکایی که نمی‌تواند انتقام هواپیمای ساقط شده‌اش را بگیرد چطور می‌خواهد امنیت بنادر تجاری ما را تامین کند.

نوفرستی ادامه داد: تداوم این روند بی‌اعتمادی دیگر کشورها را در بر خواهد داشت که امیدواریم زمینه‌ساز رفع مشکلات اقتصادی مردم در ایران باشد.

وی با بیان اینکه این وضعیت برای همپیمانان آمریکا هم در منطقه رقم خورده است گفت: انصارالله که روزی دست خالی در مقابل سعودی‌ها می‌جنگیدند امروز مجهز به موشک‌های تا برد ۲ هزار کیلومتر است که این وضعیت حاکی از شکست سعودی‌ها در یمن است.

وی یادآور شد: کشوری که در دوران پهلوی وابسته به استکبار بود امروز با زبان خودشان با آنها سخن می‌گوید و این از مهمترین دستاوردهای انقلاب‌ اسلامی است.

نوفرستی گفت: در کنار اینکه به زبان خودشان سخن می‌گوییم  قدرت بازدارندگی عجیبی در اختیار داریم که اگر منافعمان به خطر بیفتد منافع دنیای استکبار را به خطر خواهیم انداخت.

وی با اشاره به سامانه سوم خرداد افزود: این سامانه از سامانه اس ۳۰۰ و ۴۰۰ روسیه هم قوی‌تر عمل می‌کند و در ردیابی به پهپادهای رادارگریز آمریکا هم رحم نمی‌کند.

معاون سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: تمامی توان و قدرت نظامی و امنیتی جمهوری‌ اسلامی ایران توسط نیروهای بومی و با علم کاملا بومی تجهیز شده و استکبار باید بداند که همه این افتخارات در اوج تحریم‌ها به دست آمده است.

وی ولایتمداری سربازانی همچون تهرانی مقدم‌ها را مهمترین راه رسیدن به این افتخار دانست و اظهار داشت: تقویت ولایتمداری در جوانان و نوجوانان بر قدرت و افتخارات آینده جمهوری‌ اسلامی افزون خواهد کرد.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.