سرتیپ حبیب‌الله جان‌نثاری شامگاه پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی یزد افزود: آخرین ابزار دشمن توسل به فشار اقتصادی همراه با ابزار  روانی و عملی است تا ملت ما تسلیم شود.

وی ادامه ادامه داد: مردم ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند همانند دوران هشت سال دفاع‌مقدس با پیروی از امام‌حسین (ع) با قدرت در مقابل توطئه جدید استکبار ایستادگی می‌کنند.

جانشین یگان‌ ویژه ناجا تصریح کرد: دشمنان به خوبی به این موضوع واقف هستند که مردم ایران تا پای جان با تمسک به دین و ارزش‌های انقلابی از نظام دفاع می‌کنند.

جان‌نثاری به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری نه جنگ می‌شود و نه مذاکره،  تنها راه فقط ایستادگی و مقاومت است.

به گفته وی تهدید و تحریم  از ابتدای پیروزی انقلاب‌ اسلامی تاکنون توسط دشمنان علیه کشور و ملت ما وجود داشته و ادامه دارد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: موفقیت‌های دفاع‌مقدس با ایمان و مقاومت به دست آمده است و باید این روحیه تداوم یابد.

جان‌نثاری  افزود: تا ملت و مسئولان در صحنه هستند هیچ دشمنی به اهداف شوم خود علیه انقلاب اسلامی نخواهد رسید.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات سرهنگ عطءالله نعمتی، سرهنگ موسی‌الرضا جلالی را به عنوان فرمانده یگان ویژه فرماندهی استان یزد معرفی کرد.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.