سرهنگ رضا پورشمسی روز یکشبه در مراسم رژه نیروهای مسلح افزود: به برکت انقلاب‌ اسلامی کشور و نیروهای مسلح در دومین ۴۰ سالگی نظام در اوج آمادگی و توانایی نظامی هستند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح تحت زعامت مقام معظم رهبری در اوج عزت و اقتدار، توطئه‌های استکبارجهانی را رصد می‌کنند و تمام ترفندهای آنها را با قدرت خنثی می‌کنند.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان به خوبی به توانایی مردم مومن و نیروهای مسلح قهرمان ما واقف هستند و می‌دانند این کشور شکست ناپذیر است.

پورشمسی تصریح کرد: دفاع‌مقدس را باید سند اقتدار، ایستادگی و آمادگی آحاد مردم شجاع و نیروهای نظامی و انتظامی در  برابر استکبار ذکر کرد.

فرمانده سپاه  الغدیر یزد تاکید کرد: تا ملت ایران و نیروهای مسلح ما آمادگی دارند و ولایتمدار هستند دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند .

پورشمسی گفت:  دشمن امروز توان ایستادگی در برابر نیروهای ایران  را ندارد و خود به این موضوع معترف است که ایران در اوج اقتدار است.

رژه نیروهای نظامی و انتظامی استان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، مسئولان و مردم در میدان امام‌حسین (ع) برگزار شد.

در هفته دفاع مقدس که از امروز آغاز شد ۲۴۰۰ برنامه در استان برگزار می‌شود.

استان یزد ۳۰۰ هزار بسیجی دارد.

۷۵۳۶/ 6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.