به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی حبیبیان یکشنبه شب در نشست برنامه ریزی اجلاس ستادهای اقامه نماز استان در مهریز افزود: فرهنگ سازی اقامه نماز و شیوه‌ های دعوت به انجام این فریضه الهی محور برنامه اجلاس است .
وی ادامه داد: بررسی راهکارهای مناسب برای توجه همگان به خصوص نوجوانان و جوانان به نماز و بررسی نقش دستگاه های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ها نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
به گفته این مسئول، در اجلاس یادشده همچنین از کسانی که در ترویج فرهنگ اقامه نماز ابتکاری انجام دادند، تجلیل می شوند.
همچنین امام جمعه مهریز گفت: برگزاری اجلاس نماز فرصتی برای ترویج نماز در بین مردم و جوانان است که به دنبال بررسی راهکارهای مناسبی باشیم.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: اقامه نماز و توجه به آن به عنوان مهمترین واجب دینی باید محور فعالیت تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی و فرهنگی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: برگزاری نماز موجب خنثی کردن نقشه های فرهنگی دشمنان است چون هدف استکبار فقط دور کردن نسل جوان از دین و مبانی اعتقادی است.
فرماندار مهریز هم گفت: دستگاه های اجرایی در کنار ستاد اقامه نماز شهرستان برای برگزاری اجلاس در اول آذرماه آمادگی کامل دارند و مشکلی نیست.
سید محمد رستگاری افزود: ترویج اقامه نماز به فعالیت های فرهنگی و احساس وظیفه همه نیاز دارد و قطعا برگزاری اینگونه اجلاس ها با حضور اعضای ستاد اقامه نماز شهرستان ها و مسئولان در تحقق اهداف موثر است.
استان یزد 10 شهرستان و 21 شهر دارد که در هر یک از این مناطق ستادهای اقامه نماز فعالیت دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.