به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی روز شنبه در آیین بزرگداشت حماسه نهم دی در مسجد مصلی شهر ابرکوه که باحضور امام جمعه ، سرپرست فرماندار و جمعی از مسئولان وطبقات مختلف مردم ابرکوه برگزار شد افزود: دراین روز اتفاق و واقعه ای مردمی رخ داد که نتیجه بسیار جالبی نیز به دنبال داشت.
وی بابیان اینکه با وجود نهضت انقلاب اسلامی ، اسلام باورهای مردم را نسبت به دین اصلاح کرد ادامه داد: در 9دی مردم با نیات خالص و الهی برای حمایت از دین واهل بیت (ع) به میدان آمدند و در مقابل کسانی که حادثه ایجاد کردند ایستادند.
حسینی کوهستانی با اشاره به گذشت 40 سال از عمر انقلاب اسلامی اضافه کرد: در این مدت حکومت اسلامی وقایع بسیاری در کشور ما رخ داد که باید از آن درس گرفت.
وی بابیان اینکه امروز دشمن می خواهد نظام مقدس جمهوری اسلامی را نا کارآمدی جلوه دهد خاطر نشان کرد: دشمن با هدف نا کارآمدی نظام به توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اعتقادی، نظامی و فیزیکی علیه کشور ما پرداخت.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد به شرارت برخی از کشورهای منطقه از جمله حکومت عربستان اشاره و تصریح کرد: عربستان با دراختیار گذاشتن پول به رژیم اسراییل غاصب برای سر نگونی مسلمانان ، دست دوستی به سمت اسرائیل دراز کرد، و دست برادری و دوستی از ایران برداشته است.
این مسئول تاکید کرد : امروز نگرانی‌های استکبار و دشمنان ایران به خاطر وجود و درایت و اقتدار مقام معظم رهبری است .
مدیرکل تبلغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه دفاع از مسلمین برای انقلاب اسلامی ایران ارزش است تاکید کرد: امروز سربازان اسلام به عنوان مدافعان حرم نمونه هایی از دفاع از مسلمانان هستند که در گوشه و کنار کشورهای اسلامی تلاش می کنند.
وی با اشاره به اعتراضات مردم در برخی از استانها گفت: مسئولان در پی حل مشکلات اقتصادی ومعیشت مردم باشند.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.