به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر افزود: حادثه تروریستی اهواز برای مردم نگران کننده بود و این جنایت اقدامی از سوی آمریکا و حامیانش در منطقه است.
به گزارش ایرنا، در حمله تروریستی 31 شهریورماه گذشته به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در حال اجرا بود ، 24 نفر شهید و حدود 60 تن زخمی شدند.
امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دفاع مقدس روزهای بسیار ارزشمند در کشور بود و مردم ما با دستان خالی نگذاشتند که ایران اسلامی به دست نا اهلان بیفتد.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس برای همیشه کشور را از جنگ بیمه کرد که این امر نشان از عزت و پایداری ملت ایران دارد.
عضو‌ مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در بخش های مختلف در حال جنگ علیه ملت ایران هستند و آمریکا در حوزه فرهنگ و اقتصاد در حال توطئه علیه این نظام سرافراز است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: گرانی و جنگ اقتصادی علیه کشور بسیار نگران کننده است و باید مسوولان نهادهای اجرایی برای رفع گرفتاری های مردم تلاش کنند.
وی افزود: سخنرانی محترمانه اخیر رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد جالب و در شان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.
امام جمعه سمنان اضافه کرد: این سخنرانی بسیار ارزشمند بود و از آقای روحانی تشکر می کنم و همانطور که مردم به یاوه‌گویی های ترامپ گلایه داشتند اما از سخنرانی رئیس جمهوری تشکر کردند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.