به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : در چنین وضعی وظیفه ما آن است که با عقلانیت و تدبیر با مسائل مواجه شویم.
وی گفت : فساد ، خوره هر نظام است ، چه آن نظام حق باشد و چه باطل و می‌توان گفت بزرگ‌ترین عامل سقوط شاه، فساد اداری آن بود که باید مواظب باشیم برای ما پیش نیاید.
امام‌جمعه نوشهر افزود : لازم است با عاملان فساد و هر مسئول فاسدی که در هر موقعیتی قرار دارد برخورد شود‌.
او با اشاره به توهین‌های اخیر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا ، گفت : آنها تصور می‌کردند این اهانت‌ها موجب ایجاد شکاف در بین مقامات ایران می‌شود ولی نه تنها این طور نشد بلکه وحدت گروه‌های سیاسی بیشتر شد و همگی به این اظهارات سخیف پاسخ دادند.
مشایخ گفت : در واقع هر زمان که دشمنی دشمنان آشکارتر می‌شود ، اتحاد داخلی افزایش می‌یابد.
وی افزود : سلطه‌گران وقتی می‌بینند ایران توطئه‌های آنان را در منطقه بر هم زده است و با داعش و رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند، مجبور می‌شوند در ابراز دشمنی با ایران، ادعاهایی بکنند و بلوف هم بزنند.
امام جمعه نوشهر پاسخ‌های قاطع مبارزان یمنی را به تجاوزات آل‌سعود و هم‌پیمانانش بخشی از جبههٔ مقاومت برشمرد و ادامه داد: اینکه یمنی‌ها، ناوچه عربستان و فرودگاه ابوظبی را می‌زنند، نشانهٔ قدرت محور مقاومت است.
او افزود : البته ما نباید از مکر دشمنان غافل باشیم زیرا آمریکا با تهدیدهای خود می‌خواهد جنگ روانی راه بیندازد و با اینکه تا کنون با وجود هزینه زیادی که کرده‌اند، به نتیجه دلخواه نرسیدند، دست‌بردار نیستند و همچنان به توطئه‌چینی ادامه می‌دهند.
امام جمعه نوشهر با گرامیداشت سالگرد پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد گفت : منافقان به خیال خام خود می‌خواستند نظام ایران را که به زعم آنان ضعیف بود ساقط کنند که شکست سختی خوردند.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.