به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه که در مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود: ذخایر بسیار ارزشنمد نفتی و معدنی و نیز دسترسی به آب های آزاد جهان توانمندی ویژه ای را به کشور داده که مسوولان باید از آن ها برای رفع مشکلات استفاده کنند.
وی با بیان این که تزریق نومیدی در میان مردم از سیاست های استکبارجهانی است، ادامه داد: با کارنامه ای که از آمریکا و اروپا سراغ داریم نباید بیش از این به آن ها اعتماد کنیم ، اگر قرار است برجام را با اروپا ادامه دهیم باید تضمین های لازم برای تامین منافع ایران را بگیریم.
خطیب جمعه شاهرود به برخی عهدشکنی های اروپایی ها در گذشته هم اشاره کرد و گفت : اروپایی ها با پیروی از آمریکا از دادن تضمین خودداری می کنند ، بنابراین مسوولان مذاکره کننده مراقب باشند.
حجت الاسلام امینی با بیان این که مردم با مشکلات ریزو درشتی مواجه هستند، ادامه داد: راه رفع این مشکلات از مسیر قانون ودر چارجوب نظام و امنیت است ، مسوولان باید به این مشکلات که در تریبون های مختلف مطرح می شود، توجه کنند.
امام جمعه شاهرود به مشکلات مربوط به آب و برق هم اشاره کرد و گفت: اگر چه مردم باید مدیریت مصرف انجام دهند ،مدیران نیز لازم است مدیریت تولید داشته باشند تا از بروز این مشکلات جلوگیری شود.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.