فرماندار تالش گفت: نباید حاکمیتی با مسایل برخورد کنیم ما خدمتگزار مردم هستیم و باید بدانیم که منافع مردم در خدمت ما به ایشان ارجحیت دارد.

به گزارش ایلنا از تالش، فرماندار تالش در نشست دهیاران ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین از برگزاری عزاداری مقتدرانه در تالش قدردانی کرد و افزود: به لطف خدا و تلاش مردم و مسئولان مراسم امسال ایام سوگواری امام حسین در تمام نقاط شهرستان تالش با شور و نظم قابل‌توجهی برگزار شد و حفظ وحدت مذاهب شیعه و سنت در کنار یکدیگر در این عزاداری ها نشان از فرهنگ والای مردم شهرستان تالش دارد.

سید عیسی مهدوی ضمن تشکر از عملکرد هماهنگ و منظم دهیاران در تمام بحث های اجرایی و عمرانی اذعان داشت:برای رسیدن به اهداف بزرگ بایستی اختلافات کوچک و جزیی را کنار گذاشت و تنها در این صورت است که می توان با هماهنگی و همدلی به رفع مسایل و مشکلات کلی و جزیی پرداخت.

این مقام مسئول تاکید کرد: با روی کار امدن اعضای جدید شورا و دهیاران باید تلاش کنیم ضمن حفظ اختیارات قانونی اعضای شورا، فضای مثبت تعامل را نیز فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت متذکر شد: شوراها موظفند پای مسئولیت تصمیماتی که اتخاذ می‌کنند بایستند از این رو بایستی به حوزه اختیارات شوراها احترام گذاشته شود.

وی گفت: کمک های که بصورت ارشادی و تعاملی در جهت بهبود تصمیم گیری ها و بصورت مشورتی به اعضای شورا داده شود قابل پذیرش است اما در نهایت تصمیم بر عهده خود شوراها است.

فرماندار تالش در ادامه گفت: نوع تعامل و مدیریت صحیح شاخص ارزیابی دهیاری هاست و هرچه این تعاملات مثبت و روبه جلو باشد فضای حاشیه ای کمتر و روند پیشرفت امور سریع تر خواهد بود.

مهدوی گفت:نباید حاکمیتی با مسایل برخورد کنیم ما خدمتگزار مردم هستیم و   باید بدانیم که منافع مردم در خدمت  ما به ایشان ارجحیت دارد.

سید عیسی مهدوی خطاب به مسئولان تصریح کرد: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی محدودیت‌هایی هم دارد و یک مسئول موظف است از بسیاری اموری که برای دیگران عادی است، پرهیز کند و گرفتار تجملات نشود‌ تا از مردم فاصله نگرفته و همدل و همدرد مردم باشد.

فرماندار تالش در انتها به نزدیک شدن فصول سرما اشاره کرد و گفت: مسلما با شروع بارش‌های برف و باران با مشکلاتی روبرو خواهیم بود که امید است با همکاری دهیاران و بخشداران و سایر مسئولان در هموار سازی این مسایل بخصوص هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب گرفتگی تمهیدات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.