به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام رضا جمالی روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) افزود: مقاومت، ایستادگی، سازش ناپذیری و بی اعتمادی به دشمن از ویژگی‌های این نهضت محسوب می شود.
وی بیان کرد: قیام امام حسین (ع) ماهیتی متفاوت با سایر مکاتب مادی دارد و یک کار اجباری نبود بلکه آگاهانه و از روی انتخاب انجام گرفت.
جمالی ادامه داد: شهدای ایران اسلامی نیز با الگو پذیری از قیام امام حسین(ع) و انتخاب عزتمندانه برای صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی پا به میدان نبرد گذاشتند.
وی افزود: شهدای والاقام با الگوپذیری از حماسه امام حسین (ع) با اختیار به سمت حضرت حق شتافتند و بهترین راه و ارزشمندترین مسیر را انتخاب کردند.
جمالی خطاب به استادان دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: مسیری که شما امروز دنبال می ‌کنید رهرویی از راه شهداست زیرا تامین کننده نیروی انسانی کشور بر مبنای ارزش های کمال انسانی هستید.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر، تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: نگاهی به شرایط تحمیل جنگ به کشور و رشادت‌های رزمندگان می‌تواند برای نسل جوان بسیار آموزنده و تاثیرگذار واقع شود.
در این آیین حاضران علاوه بر خواندن زیارت عاشورا با نثار گل و عطرافشانی قبور شهدای دانشگاه خلیج فارس به مقام شامخ آن ها ادای احترام کردند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.