آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| بیژن نیامده رفت؛ اسدی و آزادی یاغیان جدید قرمز و آبی+ عکس

آخرین اخبار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ یک‌شنبه 3 بهمن 1400 را اینجا بخوانید.

اخبار پرسپولیس

مدت زمان تعطیلی اردوی قرمزها

با نظر یحیی گل‌محمدی، تمرینات سرخ‌پوشان تهرانی به مدت سه روز تعطیل شد. آن‌ها از ۶ بهمن کار خود را برای دیدار سوپرجام و ادامه لیگ برتر آغاز می‌کنند. پرسپولیس ۱۸ بهمن در بازی سوپرجام به میزبانی سیرجان، به مصاف فولاد می‌رود.

استوری عجیب رضا اسدی و حمایت گل محمدی!

رضا اسدی هافبک پرسپولیس در پایان دیدار مقابل فولاد خوزستان با انتشار استوری نسبت به انتقادات از او ابراز ناراحتی کرد. اسدی بعد از دو دقیقه بازی توان دویدن نداشت و در ۱۵ هفته گذشته نیز عملکرد خوبی نداشته است. با این حال او به جای پاس به انتقاد هواداران برای آنها خط و نشان کشید و تلویحا از انتظار برای جدایی در پایان فصل گفت!

گل محمدی نیز با انتشار استوری از خرید ناموفق خود حمایت کرد.

IMG_20220123_094415_276

اولین خروجی سرخپوشان پایتخت 

 علیرضا ابراهیمی که در نقل‌ و انتقالات پیش فصل از گلگهر به پرسپولیس‌پیوست‌عملکرد خوبی در این تیم نداشت و با صلاح‌دید کادرفنی درلیست مازاد سرخپوشان در نقل و انتقالات نیم فصل قرار گرفت.

استعفای ذوالفقارنسب از هیات رئیسه

پس از انتقادهای بسیاری که به دلیل چند شغله بودن بیژن ذوالفقارنسب صورت گرفت، سرانجام وی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران استعفا داد.

پرسپولیس رادو را می‌خواهد

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از تمایل خود برای ادامه همکاری با رادو خبر داد و نوشت: "رادوشویچ را بازیکن خود می‌دانیم و تمایل به ادامه همکاری داریم"

اطلاعیه پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ درباره اینکه آیا در تماس روز گذشته درویش درخواستی از وی داشته است اظهار داشت: توافقی با درویش نکردم اما گفتم قرارداد جدید راه حل مدیران پرسپولیس است. دیدم باشگاه بیانیه‌ داده اما من دیگر بازیکن پرسپولیس نیستم. به این صحبت‌ها اهمیت ندهید زیرا پرونده‌ام را در فیفا پیگیری می کنم. درویش گفته رادو بی‌اخلاق است اما دیگر من به فیفا شکایت کرده‌ام زیرا او هم مثل قبلی‌ها رفتار کرد. در فیفا همدیگر را می‌بینیم. همه چیز بین من و پرسپولیس تمام شد.

 

اخبار استقلال

قاسمی نژاد جایی نمی رود

امین قاسمی‌نژاد از هیچ باشگاهی پیشنهادی ندارد و جدایی وی در نیم فصل کذب است؛ همچنین فرهاد مجیدی نیز مخالف جدایی وی می‌باشد.‌

دست فرهاد مجیدی در پوست گردو

در شرایطی که سازمان لیگ اعلام کرده است آبی پوشان باید روز چهارشنبه به مصاف هوادار بروند، تست کرونای بازیکنان این تیم همچنان مثبت اعلام شده است. تنها بازیکنانی که در تمرین روز گذشته حضور داشتند در سلامتی کامل هستند و بقیه همچنان در قرنطینه به سر می‌برند.

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال که مد نظر کادر فنی تیم ملی هستند (سیاوش یزدانی و مهدی مهدی‌پور) زیر نظر فدراسیون تست‌های کرونا را پشت سر گذاشته و قرار است اسکوچیچ تصمیم نهایی را در مورد آنها اتخاذ کند. سیاوش یزدانی یکی از این بازیکنان است که تست کرونای وی مثبت شده است. با این شرایط کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای بازی روز چهارشنبه بلاتکلیف و منتظر تصمیم سازمان لیگ است.

مذاکره‌گل‌گهر با رشید مظاهری رسما تکذیب شد

یکی از مدیران باشگاه گل‌گهر در گفتگو با فوتبال برتر؛ مذاکره این باشگاه با گلر نیمکت‌نشین و جدایی طلب استقلال را تکذیب کرد و اعلام کرد در لیستی که امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل‌گهر برای تقویت تیم به ما داده است نام رشید مظاهری دیده نمیشود.

آزادی: بر می گردم و کادر فنی را پشیمان می کنم

بازیکن جوان استقلال که این روزها جایی در اندیشه های تاکتیکی مجیدی ندارد و در آستانه جدایی است با ابراز ناراحتی از این مساله گفت: شاید سیستم کاری سرمربی به من نمی خورد. اما من یک روز به استقلال بر می گردم و گل هم می زنم تا همه پشیمان شوند. دقیقا منظورم کادر فنی است.

دکتر نوشادی: این لیگ منظم نیست جنایت علیه بشریت است!

پزشک باشگاه استقلال با انتشار استوری از تصمیم سازمان لیگ برای وادار کردن استقلال به بازی با هوادار انتقاد کرد.

استوری

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید