جی پلاس،

آخرین اخبار سرخابی ها| بازی استقلال-پیکان لغو شد/ 40 نامه بی جواب پرسپولیس به AFC

مهم ترین اخبار امروز پرسپولیس و استقلال را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ دوشنبه 27 دی 1400 را اینجا بخوانید.

اخبار پرسپولیس

جام حذفی بدون تماشاگر

با اعلام باشگاه ذوب آهن، دیدار این تیم برابر پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خواهد بود. این در حالی است که گفته می شود ستاد مبارزه با کرونا مجوز حضور تماشاگران را صادر کرده است.

بیانیه گنگ قرمزها

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نه چندان واضح، خبر انتصاب برخی افراد را تکذیب کرد. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است بر خلاف اخبار منتشر شده خبر برخی انتصابات مدیریتی در باشگاه صحت ندارد.

40 نامه بی جواب به AFC

عطایی معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات باشگاه گفت: تاکنون بیش از 40 نامه برای AFC  ارسال و درخواست کردیم این مبلغ را پرداخت کند اما تا این لحظه به این درخواست پاسخ نداده است. به دلیل تحریم ها، هیچ پولی نتوانستیم از کنفدراسیون بگیریم. طبق آخرین استعلامی که ما داشتیم، سه میلیون و 400 هزار دلار طلب داریم.

اخبار استقلال

عارف غلامی فعلا بدون جا

آبی ها به دنبال خالی کردن جایی برای اضافه شدن نام عارف غلامی به لیست خود هستند. غلامی در نیم فصل نخست مصدوم و از لیست خارج شده بود. جدایی مرادی از استقلال اگر به صورت قرضی باشد، باعث خالی شدن لیست نخواهد شد.

نکونام به دنبال مظاهری

به نظر می رسد مظاهری ادامه فوتبالش را در فولاد دنبال خواهد کرد. صحبت های اولیه صورت گرفته و نکونام سنگربان آبی ها را لازم دارد. البته مجیدی پیش از این اعلام کرده بود تنها در صورتی بازیکن به تیمی می دهد که از همان تیم بازیکن بگیرد. به این ترتیب شاید حردانی هم در نیم فصل آبی پوش شود.

ویروس کرونا در اردوی استقلال

استقلال که خود را آماده برگزاری رقابت در جام حذفی می کرد، با شیوع ناگهانی ویروس کرونا در اردوی خود مواجه شده است. ظاهرا تست اولیه سه بازیکن این تیم مثبت شده اما هنوز اسامی این افراد اعلام نشده است. باشگاه استقلال اعلام کرد تمرین این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل است. البته درباره تعداد بازیکنان کرونایی آمار منتشر شده در رسانه ها با هم همخوانی ندارد. همچنین در حالی که ابتدا اعلام شده تست کرونای فرهاد مجیدی مثبت است، این خبر تکذیب شد.

لغو بازی با پیکان

سرانجام تعداد کرونایی های استقلال 15 نفر اعلام شد تا دیدار برابر پیکان لغو شد. گفته می شود احتمال لغو بازی با هوادار در لیگ هم وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید