آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مخالفت مجیدی با جدایی مهاجم تیمش/ مدیرعامل جدید پای درد و دل یحیی می نشیند

فرهاد مجیدی اجازه به مهاجم نیمکت نشین تیمش اجازه جدایی نداد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در 22 دی 1400 در اینجا مشاهده می کنید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

تعجب یحیی گل محمدی از اقدام مجید صدری

مجید صدری در اقدامی عجیب از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا کرد تا وزارت ورزش دست به انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل بزند.

اما نکته عجیبی که در این میان اسباب تعجب یحیی گل محمدی را نیز فراهم آورده بود، این بود که کارگزار پرسپولیس در اعتراض به جدایی مجید صدری نشست خبری را بدون تبلیغ برگزار کرد تا مشخص شود کارگزاری که از سوی صدری به پرسپولیس ملحق شده قرار نیست با باشگاه ادامه دهد و درویش باید کارگزار تازه ای را معرفی کند.

حالا باید دید چه سرنوشتی در انتظار درویش و پرسپولیس خواهد بود.

درویش پای درد و دل یحیی می نشیند

تیم مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش رسما مشخص شد تا سرخ ها هیات مدیره و مدیرعامل جدید خود را بشناسند.

برهمین اساس قرار است رضا درویش به همراه اعضای هیات مدیره امشب با حضور در محل اردوی پرسپولیس به دیدار گل محمدی و شاگردانش رفته و ضمن برگزاری مراسم معارفه، با اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس ملاقات می کنند.

امشب قرار است یحیی گل محمدی با بیان مشکلات ریز و درشت تیم از درویش بخواهد برای حل این مشکلات فکری بیاندیشد و درویش نیز بی شک وعده خواهد داد تمام توان خود را برای حل و فصل این مشکلات به کار خواهد گرفت.

اخبار باشگاه استقلال

مخالفت فرهاد مجیدی با جدایی آرمان رمضانی

آرمان رمضانی بازیکنی است که فصل را روی نیمکت شروع کرد اما در چند هفته اخیر شرایطش بهتر شده و در 3 بازی در لیگ و جام حذفی در ترکیب اصلی آبی ها به میدان رفته و موفق شده 2 گل هم بزند.

در این بین یکی دو تیم برای تقویت خط حمله خود به دنبال آرمان رمضانی هستند اما سرمربی آبی ها اعلام کرده به هیچ عنوان راضی به جدایی او نیست.

با این شرایط آرمان رمضانی به طور قطع در نیم فصل دوم در استقلال خواهد ماند و تلاش می کند در راه گلزنی به خط حمله این تیم کمک کند.

جواب MRI وریا غفوری آمد

وریا غفوری روز گذشته به دلیل احساس درد، تمرین استقلال را نیمه کاره رها کرد تا این شائبه به وجود بیاید او در بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر غایب است.

با این حال وریا غفوری روز گذشته از پایش MRI گرفت و مشخص شد او با مصدومیتی روبرو نشده و احساس درد او چیز مهمی نیست.

با این شرایط به نظر می رسد وریا غفوری در بازی با نفت مسجدسلیمان استقلال را همراهی خواهد کرد.

وداع مظاهری و استقلال بدون بازی خداحافظی

فرهاد مجیدی دقایقی پیش لیست 20 نفره تیمش را برای بازی با نفت مسجدسلیمان اعلام کرد و مطابق انتظار رشید مظاهری جایی بین نفرات مورد نظر سرمربی آبی ها نداشت.

نام رشید مظاهری از هفته پنجم لیگ برتر هرگز در لیست استقلال قرار نگرفته و با توجه به اینکه فردا بازی آخر نیم فصل اول است و شایعاتی در مورد جدایی قطعی رشید مظاهری از استقلال به گوش می رسید، گویا دروازه بان گچسارانی آبی ها بدون بازی خداحافظی به کارش در این باشگاه پایان داده است.

جدایی مظاهری از استقلال در نیم فصل قطعی به نظر می رسد و او باید تیم جدیدش را به باشگاه معرفی کند.

دیدگاه تان را بنویسید