جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| عذرخواهی مدافع قرمزها از گل محمدی/ قرارداد مشروط مجیدی با آبی ها

علیرضا ابراهیمی که در تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی غایب بوده است از گل محمدی عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آخرین اخبار امروز دوشنبه 3 آبان 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

خشم گل محمدی گریبان مدافع قرمزها را گرفت!

علیرضا ابراهیمی مدافع جدید سرخپوشان پایتخت که در تمرینات چند روز گذشته پرسپولیس به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی غایب بوده است. روز گذشته جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس برگزار کرده است و ظاهراً با معذرت‌خواهی از کادر فنی سرخپوشان، از امروز (دوشنبه) دوباره به تمرینات این تیم بازخواهد گشت.

پایان ماجرای کرونا برای سیامک نعمتی

در شرایطی که شایعاتی پیرامون غیبت سیامک نعمتی در بازی با نساجی وجود داشت اما این بازیکن در تمرین امروز سرخپوشان هم شرکت خواهد کرد و آماده بازی مقابل نماینده مازندران خواهد بود.

نعمتی پس از سرما خوردگی تست کرونا داد که نتیجه اش منفی بود و باتوجه به این موضوع از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و دیروز هم با پیراهن قرمز در تمرین حضور یافت.

مدافع - هافبک قرمزها که کسالت را پشت سر گذاشته، فرصت این را خواهد داشت تا دو جلسه تمرین باقی مانده قرمزها نیز شرکت و نظرکادرفنی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند.

اخبار باشگاه استقلال

قرارداد مشروط مجیدی با آبی ها

سرمربی استقلال قراردادش را سه فصل با این باشگاه تمدید کرد اما فرهاد و استقلال قرار نیست تحت هر شرایطی به همکاری ادامه دهند. یکی از بندهای قرارداد جدید این است که فرهاد مجیدی اگر بتواند نتایج مطلوبی در استقلال بگیرد، می تواند به همکاری اش ادامه دهد. یعنی باشگاه شرط نتیجه خوب را وسط کشیده تا در صورت ناکامی فرهاد اتوماتیک وار او استقلال را ترک کند./ خبرآنلاین

سرمربی تیم یونانی پیوستن ژستد به استقلال را تأیید کرد

آناستاسیو مربی پانه‌تولیکوس یونان در پاسخ به این سوال که چرا اجازه جدایی رودی ژستد را داده، گفت: پیوستن به استقلال آرزوی ژستد بود. او اصرار داشت و می خواست برود. از لحظه ای که این پیشنهاد رسید، ژستد به انتقال خود به ایران و استقلال فکر می کرد. نگه داشتن او در تیم بدون توجه به خواسته های بازیکن بسیار دشوار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید