جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| برنامه گل محمدی برای دیدار با تاجیک‌ها؛‌ محکومیت ۹۶ هزار دلاری قرمزها/ احضار رشید مظاهری به کمیته انضباطی؛ بازیکن مدنظر فرهاد در انتظار رضایتنامه باشگاه پرتغالی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای شناخت کامل از عملکرد صدرنشین فعلی فوتبال باشگاهی تاجیکستان آنالیز تمام بازی‌های این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمان ۲۰۲۱ و همچنین چند دیدار اخیر استقلال در لیگ تاجیکستان را دریافت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز چهارشنبه 3 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

رادوشوویچ: مشکلی درباره مباحث مالی با پرسپولیس ندارم

بوژیدار رادوشوویچ درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: می‌خواستم به باشگاه بیایم تا با مدیرعامل ملاقات کنم و با او درباره وضعیت خودم صحبت کنم. من برای تمرینات آماده‌ام و بعد از ظهر در تمرین حاضر می‌شوم.

او درباره جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس هم گفت: بازیکنان خوبی از پرسپولیس جدا شده‌اند. البته کادرفنی به خوبی می‌داند چطور برای آن‌ها جانشین پیدا کند. ما بدون آن‌ها ادامه می‌دهیم و با بازیکنان جدید برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی درباره وضعیت مطالباتش از پرسپولیس هم گفت: مشکلی وجود ندارد و با باشگاه ارتباط خوبی دارم.

برنامه گل محمدی برای دیدار با استقلال

 رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در حالی روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه با حضور تیم‌های فوتبال پرسپولیس، استقلال و تراکتور تبریز برگزار می‌شود که لیگ برتر فوتبال ایران تعطیلات تابستانی خود را پشت سر می‌گذارد.

این در حالی است که پرسپولیس تمرینات خود را برای بازی با استقلال تاجیکستان آغاز کرده است تا کادر فنی این تیم با توجه به خروج احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو تاکتیک‌های خود را در تمرینات پیاده کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای شناخت کامل از عملکرد صدرنشین فعلی فوتبال باشگاهی تاجیکستان آنالیز تمام بازی‌های این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمان ۲۰۲۱ و همچنین چند دیدار اخیر استقلال در لیگ تاجیکستان را دریافت کرده است.

یحیی که با پرسپولیس در فصل گذشته تا فینال این رقابت‌ها راه پیدا کرد بزرگترین آرزوی خود را رسیدن به جام قهرمانی آسیا عنوان کرده است.

رویایی که پرسپولیسی‌ها در شروع دوباره این بازی‌ها از تاجیکستان آغاز کنند و قهرمانی‌های متوالی خود در لیگ برتر ایران را به رخ قهرمان لیگ تاجیکستان بکشند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه ۲۳ شهریورماه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در شهر دوشنبه برگزار می‌شود./ مهر

مربی پرسپولیس راهی تاجیکستان می‌شود

با  تصمیم کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، محمد عسگری، آنالیزور و عضو کادر فنی سرخپوشان ایران، امروز با هماهنگی‌های انجام شده از سوی باشگاه، راهی تاجیکستان می‌شود.

عسگری به منظور آنالیز تیم استقلال تاجیکستان، حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عازم این کشور می‌شود تا بازی این تیم را در لیگ این کشور از نزدیک مشاهده کند.

این سفر با توجه به عدم دسترسی به اطلاعات نماینده تاجیکی و لیگ این کشور انجام خواهد شد تا پرسپولیس با شناخت بیشتری در این مسابقه که ۲۳ شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد، حضور یابد.

محکومیت ۹۶ هزار دلاری پرسپولیس در پرونده اوساگونا

کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم‌فصل دوم فصل نوزدهم در جمع سرخپوشان توپ می‌زد، با شکایت به فیفا باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 96 هزار دلار محکوم کرد.

 این حکم امروز (چهارشنبه) به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که پرسپولیس در مدت اخیر پرونده‌های زیادی داشته و هنوز پول کالدرون را هم نداده است./تسنیم

تمرین پرسپولیس در نخستین حضور نعمتی

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته طبق نظر و تصمیم کادر فنی استراحت کرد و امروز چهارشنبه، دو نوبت تمرین را در برنامه داشت.

تمرین نوبت صبح سرخپوشان از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی آغاز شد و طبق برنامه کادر فنی به مدت یک ساعت کار با وزنه و دستگاه‌های بدنسازی در دستور کار قرار گرفت.

 علی نعمتی که روز گذشته به پرسپولیس پیوست، امروز نخستین تمرین خود را با هم‌تیمی‌هایش انجام داد. 

کریم باقری و 5 بازیکن ملی پوش سرخ‌پوشان یعنی مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، مهدی عبدی و وحید امیری هم که باید امروز عصر در اردوی تیم ملی شرکت کنند، در این تمرین حضور داشتند.

رادوشوویچ نیز با وجود بازگشت به تهران به دلیل حضور در باشگاه در این جلسه تمرینی حاضر نبود.

تمرین بعدازظهر قرمز پوشان هم در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی برگزار خواهد شد.

45

اخبار باشگاه استقلال

بازیکن مدنظر استقلال در انتظار رضایتنامه باشگاه پرتغالی

مدیر برنامه‌های جعفر سلمانی امروز در باشگاه استقلال حاضر شد. وی در مورد روند مذاکره با باشگاه استقلال اظهار داشت: مذاکرات مثبتی با استقلال و فرهاد مجیدی انجام شده است. باشگاه پورتیموننزه پرتغال هنوز رضایتنامه را صادر نکرده و منتظر صدور رضایتنامه هستیم اما صحبت‌هایی انجام شده و‌ نسبت به این مساله خوشبین هستم.

احضار رشید مظاهری به کمیته انضباطی 

رشید مظاهری روز گذشته به همراه وکیلش به باشگاه استقلال رفت، اما جلسه آنها با احمد مددی، مدیرعامل استقلال نتیجه مثبتی نداشت.

وکیل مظاهری پس از پایان جلسه گفت که مددی به آنها اعلام کرده که دروازه‌بان استقلال می‌تواند قراردادش را فسخ کند. این در حالی بود که مظاهری در تمرین روز گذشته حضور یافت، اما جدا از سایر بازیکنان به تمرین در کنار فرزندانش پرداخت. 

در ادامه چالش بین مظاهری و استقلال، خبر می‌رسد که او به سه دلیل و موضوع مختلف به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شده است. یکی از دلایل احضار مظاهری به کمیته انضباطی، اظهار نظرش درباره مددی بود که گفته بود با او سر یک میز نمی‌نشیند. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال جرایمی را برای مظاهری در نظر خواهد گرفت.

دروازه‌بان آبی‌پوشان به دلیل عدم دریافت مطالباتش اعلام کرده بود می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند، اما باشگاه استقلال مدعی است او بیش از 50 درصد گرفته و نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد./ تسنیم

دروازه‌بان استقلال با ناراحتی از باشگاه خارج شد

رشید مظاهری پس از حضور در باشگاه استقلال با ناراحتی دفتر این باشگاه را ترک کرد.

دروازه‌بان تیم استقلال که روز گذشته با وجود اظهارات وکیلش مبنی بر اینکه مدیرعامل باشگاه اعلام کرده می‌توانند قرارد موجود را فسخ کنند در تمرینات آبی پوشان شرکت کرد، امروز در دفتر باشگاه حاضر شد و پس از دقایقی با ناراحتی ساختمان باشگاه را ترک کرد.

این در حالی است که در زمان حضور مظاهری، سرمربی و مدیرعامل استقلال در باشگاه نبودند.

درواز‌ه‌بان استقلال هنگام خروج از باشگاه اعلام کرد صحبتی نمی‌کنم و دلیل حضورم را بعدا اعلام خواهم کرد./ فارس

تمرین استقلال پشت درهای بسته

 با توجه به شیوع ویروس کرونا و مقررات مجموعه ورزشی انقلاب، تمرینات تیم فوتبال استقلال تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

به همین دلیل، باشگاه استقلال از کلیه هواداران عزیز، اهالی محترم رسانه، پیشکسوتان عزیز و هنرمندان ارجمند می‌خواهد تا از حضور در محل تمرین استقلال خودداری کنند.

دیدگاه تان را بنویسید