جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| ماجرای رسانه‌ای نشدن قرارداد مهاجم جدید آبی ها/ درگیری لفظی هواداران با مجیدی/ هافبک پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد/ سانتاکلارا برای انتقال مغانلو ٧۵٠ هزار یورو می‌خواهد

مدیران باشگاه استقلال ترجیح دادند از خرید جدید شان، محمدرضا آزادی در خط حمله به صورت رسمی رونمایی نکنند تا مثل فصل گذشته و مورد نادری دچار دردسر و ناچار به پرداخت مبالغ غیر متعارف بابت رضایتنامه نشوند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس ،  آخرین اخبار امروز دوشنبه 1 شهریور 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید.

اخبار باشگاه استقلال

مظاهری در استقلال ماندنی شد

 رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال که این روز‌ها بحث جدایی او از جمع آبی پوشان مطرح می‌شود، یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

این دروازه بان حدود ۸۳ درصد از قرارداد خود با استقلالی ها را نیز دریافت کرده است تا حضورش برای فصل بعدی در استقلال قطعی باشد.

رشید مظاهری طبق قراردادی که با آبی پوشان دارد در استقلال می ماند./ باشگاه خبرنگاران جوان

پشت پرده رسانه‌ای نشدن قرارداد مهاجم جدید استقلال

باشگاه استقلال روز گذشته بسیار پر رفت و آمد و پر خبر بود که ماحصل این رفت و آمدها، رضایت محمد دانشگر برای ادامه همکاری، تمدید با سیاوش یزدانی و آرش رضاوند، رونمایی از دو خرید جدید به نام‌های علیرضا رضایی و عارف آقاسی بود. اما در واقع استقلال دیروز ۳ خرید جدید داشت که به صورت رسمی تنها از دو تن از آنها رونمایی شد.

محمد رضا آزادی مهاجم جوان فوتبال ایران که به صورت رسمی عضو تیم پانایتیناکو یونان است، اما شرایط او به گونه ایست که امکان جدایی از آن را دارد، سومین خرید آبیها بود که البته از او به صورت رسمی رونمایی نشد.

باشگاه استقلال فصل گذشته اشتباه بزرگی در عقد قرارداد با محمد نادری کرد و قبل از جلب رضایت باشگاه کورتریک بلژیک، از او رونمایی کرد که این موضوع باعث دردسرهای زیادی برای خود بازیکن و باشگاه شد و در نهایت نیز باشگاه ناچار شد مبلغ بیشتری بابت جلب رضایت باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

مدیران باشگاه استقلال با در نظر داشتن این تجربه از فصل گذشته، این بار ترجیح دادند از خرید جدید شان در خط حمله به صورت رسمی رونمایی نکنند تا مثل فصل گذشته و مورد نادری دچار دردسر و ناچار به پرداخت مبالغ غیر متعارف بابت رضایتنامه نشوند.

محمد رضا آزادی تنها ۲۱ سال سن دارد و دو مورد جالب درباره او این است که وی نه تنها لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند، بلکه جزء سهمیه لیگ برتری نیز به حساب نمی‌آید./ مهر

رقم‌ پیشنهادی تفضلی و پریرا به‌ استقلال مشخص شد

روز گذشته باشگاه استقلال میزبان دو مدیر برنامه بود که یکی برای شیمبا و دیگری رایان تفضلی که قرار است خریدهای آخر استقلال در نقل‌وانتقالات تابستانی باشند.

رایان طبق توافق های انجام گرفته با قراردادی دو ساله به ارزش ٢٧٠ هزار دلار و شیمبا با قرار دادی یکساله به ارزش ١٣٠ هزار دلار آبی پوش خواهند شد.

درگیری لفظی هواداران با مجیدی به خاطر قایدی

فصل نقل و انتقالات و رفت و آمدهای پرتعداد بازیکنان و مسئولان به باشگاه استقلال باعث شده است برخی هواداران مقابل باشگاه حضور داشته باشند تا پیگیر تازه ترین تغییرات در تیم مورد علاقه شان باشند.

امروز دوشنبه هم تعدادی از هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه حضور داشتند و زمانی که فرزاد مجیدی قصد ورود به باشگاه را داشت با وی به خاطر جدایی مهدی قایدی درگیری لفظی پیدا کردند.

هواداران ابتدا خواستار شفاف سازی وضعیت قایدی در استقلال شدند که مجیدی عنوان کرد هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نشده است. اما هواداران اعتقاد داشتند مجیدی واقعیت را به آنها نمی گوید. به همین خاطر درگیری لفظی در این مورد بالا گرفت و با دخالت حراست ختم به خیر شد.

واکنش هافبک استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

مهدی مهدی‌پور در خصوص حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت: من قرارداد دارم. چیز خاصی نیست و آمدم در مورد برخی مشکلات صحبت کنم.

وی در مورد اینکه آیا دریافتی اش از باشگاه به اندازه کافی بوده، گفت: نه خیلی کم بوده البته مشکل خاصی هم نیست و در موردش صحبت می‌کنیم.

هافبک استقلال در خصوص روند یارگیری این تیم و اینکه آیا می‌تواند به قهرمانی برسد، عنوان کرد: این را کادرفنی بهتر می‌تواند توضیح بدهد. بازیکنانی را که می‌خواهند جذب می‌کنند. مهمترین مساله این است که می‌خواهیم شاکله تیم حفظ شود.

مهدی مور در مورد بازی با الهلال اطهار داشت: بازی خیلی سختی است. دو بازیکن گرفته‌اند که فکر می‌کنم روی هم هزار میلیارد بشود ولی با غیرت ایرانی می توانیم شکستشان بدهیم.

وی در مورد شایعه پیشنهاد پرسپولیس، گفت:  اجازه بدهید در موردش صحبت نکنم. پیشنهاد همیشه هست.

هافبک استقلال در مورد خداحافظی قائدی عنوان کرد: او بازیکن خیلی با کیفیتی است و به ما خیلی کمک کرد. دوست داریم کنارمان باشد اما اگر به صلاحش است که برای پیشرفتش برود، امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

مهدی پور در خصوص اینکه آیا از زمانی که اعتراضاتی داشتند مشکلات استقلال کمتر شده، گفت: اوضاع و مشکلاتی که داشتیم از آن موقع بهتر نشده، فقط فصل تمام شده و اتفاق خاصی نیفتاده است.

اخبار باشگاه پرسپولیس

هافبک پرسپولیس چگونه قراردادش را فسخ کرد؟

سعید حسین پور درباره فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پس از اتمام قرارداد قرضی‌ام با ماشین‌سازی، باشگاه پرسپولیس و کادرفنی برای بازگشت به تمرینات، تماسی با من نگرفتند. من هم به دلیل اینکه از این باشگاه طلب داشتم به سازمان لیگ رفتم و قراردادم را فسخ کردم زیرا احساس کردم نیازی به من ندارند که تاکنون تماس نگرفته‌اند تا تکلیفم مشخص شود. البته برای دریافت طلب خود از پرسپولیس فعلا شکایت نکرده‌ام.

وی اضافه کرد: یک سال از قراردادم با پرسپولیس باقی‌ مانده بود اما با توجه به شرایط موجود تصمیم گرفتم این قرارداد را فسخ کرده و در جای دیگری فوتبال خود را دنبال کنم.

هافبک جوان سابق پرسپولیس درباره پیشنهاداتش از سایر باشگاه‌ها توضیح داد: با برخی باشگاه‌ها صحبت کرده‌ام اما هنوز چیزی قطعی نشده است./ فارس

پاسخ منفی سروش رفیعی به گل‌محمدی

در چند روز گذشته مباحثی در خصوص پیشنهاد پرسپولیسی ها به سروش رفیعی بازیکن فصل گذشته سپاهان مطرح شده است. 

این بازیکن درحالی که از سوی باشگاه سپاهان با پیشنهاد خوب و شرایط پرداختی مناسب روبرو بوده وقتی در چند روز گذشته از سوی پرسپولیس هم پیشنهاد دریافت کرد ترجیح داده فصل بعد هم در تیم اصفهانی بماند. بدین ترتیب پاسخ رفیعی به سرخپوشان منفی بوده و یحیی گل محمدی هم دیگر روی این بازیکن حساب نمی کند.

این در شرایطی است که برخی از هواداران در فضای مجازی به شدت پیگیر وضعیت رفیعی بودند اما اکنون با این پاسخ هافبک سپاهان این انتقال منتفی است. 

پرسپولیس: نامه‌های باشگاه به سانتاکلارا بی‌جواب مانده است

چند روزی است که شایعه شده باشگاه پرسپولیس موضوع جذب دائمی یا قرضی شهریار مغانلو را پیگیری نمی‌کند و این موضوع را به دست فراموشی سپرده است.

برای تنویر افکار عمومی، به عرض می‌رساند؛ مدیریت باشگاه پرسپولیس با ارسال دو نامه به باشگاه پرتغالی، درخواست‌های خود را عنوان کرد و همچنان در انتظار پاسخ نامه دوم هستیم.

در نامه اول، خطاب به مسئولان باشگاه سانتاکلارا نوشتیم قصد داریم شهریار مغانلو را به صورت دائمی یا قرضی جذب کنیم و برای این منظور، شما باید شرایط خود را اعلام کنید.

در نامه دوم، به صورت مشخص و مستقیم اعلام کردیم به دنبال جذب دائمی مغانلو هستیم و باشگاه سانتاکلارا باید تکلیف پرسپولیس را روشن کند.

در پاسخ به هر دو نامه، یکی از مسئولان این باشگاه در صفحه چت نوشتاری پیام گذاشت و نوشت: «در صورت علاقه به جذب مغانلو باید حداقل 750 هزار یورو پول نقد بدهید!» رقمی که مشخصا برای کنار زدن پرسپولیس از مذاکرات عنوان شده بود. با این حال، پیگیری های باشگاه پرسپولیس ادامه دارد تا بتوانیم شرایط ادامه مذاکرات برای جذب مغانلو را از باشگاه سانتاکلارا دریافت کنیم.

اصول حرفه‌ای در دنیای فوتبال ایجاب می‌کند پاسخ نامه‌های رسمی از سوی یک باشگاه، متقابلا به صورت رسمی داده شود که هنوز این اتفاق رقم نخورده و همچنان در انتظار نامه باشگاه سانتاکلارای پرتغال هستیم.

حضور گل محمدی در تمرین تنیس فوتبال

تمرین امروز دوشنبه پرسپولیسی ها از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

بازیکنان پیش از شروع تمرین در گروه‌های مختلف به کار با توپ پرداختند. در این میان یکی از گروه‌ها که یحیی گل‌محمدی هم در آن حضور داشت، به تنیس فوتبال پرداخت.

آغاز رسمی تمرین بعد از گرم کردن به آقا وسط در سه گروه اختصاص داشت.

بخش بعدی کار حفظ توپ در فضای کوچک بود که در جریان آن بازیکنان باید به یکدیگر پاس‌های کوتاه و سرعتی می‌دادند و در عین حال باید از دروازه‌های کوچک برابر توپ‌گیری و گلزنی حریف، محافظت می‌کردند.

تمرین استقامتی و تکنیکی بخش بعدی تمرین بود. بازیکنان باید از میانه زمین استارت زده از موانع عبور کرده و در نهایت از پشت محوطه جریمه شوتزنی می‌کردند. بعد از این مرحله که ۲۰ دقیقه به طول انجامید، فوتبال درون تیمی پایان بخش کار بود.

تمرین امروز، ۹۰ دقیقه به طول انجامید، در حالی که فشار تمرینات، این روزها با توجه به آماده سازی پیش فصل سنگین است.

سرخپوشان ایران با تشخیص کادر فنی فردا سه شنبه استراحت می‌کنند و تمرینات از چهارشنبه ادامه پیدا خواهد کرد.

جزییاتی درباره جلسه استماع شکایت النصر از پرسپولیس در دادگاه CAS 

 

 جلسه استماع مربوط به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

این جلسه استماع در پی اعتراض باشگاه النصر به رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در دادگاه بین‌المللی ورزش انجام شد.

باشگاه النصر عربستان پس از حذف مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با توجه به اطلاعات نادرستی که از داخل ایران دریافت کرده بود، در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با ادعای استفاده پرسپولیس از بازیکنان غیر مجاز، طرح شکایت کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، این موضوع را رد کردند و رای به برائت باشگاه پرسپولیس و مردود بودن اعتراض باشگاه عربستانی دادند اما مدیران النصر همچنان پیگیر شکایت خود هستند. 

جلسه استماع دفاعیات باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر حدود 5 ساعت به طول انجامید که امیرعلی حسینی مدیر بین‌الملل باشگاه به همراه ایمان حسین‌پور شرفشاد معاونت حقوقی پرسپولیس و دو تن از ارکان این کمیته در جلسه حضور یافتند و اطلاعات کاملی در خصوص پرونده و شرایط پرسپولیس در این شکایت عنوان کردند.

بخش دیگری از ابهامات پرونده از بین رفت و نمایندگان باشگاه پرسپولیس به سوالات پنل داوری پاسخ دادند و باید منتظر آخرین رای در پرونده فوق بود. 

دیدگاه تان را بنویسید