جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس؛ راه حل سرخ پوشان برای خرید بازیکن مدنظر یحیی/ پایان کار دیاباته بدون بازی خداحافظی

باشگاه سانتاکلارا پرتغال با درخواست سپاهان مبنی بر انتقال قطعی شهریار مغانلو موافقت کرده اما مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در تلاش است تا در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باقی بماند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  آخرین اخبار امروز یکشنبه 17 مرداد 1400 درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال را در ادامه می خوانید:

اخبار باشگاه پرسپولیس

راه حل پرسپولیس برای خرید بازیکن مدنظر یحیی

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر خواستار جذب علی نعمتی بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد شد.

مدافع مشهدی‌ها که برای سومین فصل متوالی مد نظر کادر فنی سرخپوشان پایتخت قرار می‌گیرد در نیم فصل لیگ برتر بیستم نیز با پیشنهاد یحیی گل محمدی روبرو شد اما به دلیل داشتن قرارداد با پدیده و مخالفت مهدی رحمتی قید رفتن به این تیم را زد.

نعمتی که یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد نمی‌خواهد فرصت دوباره خود برای پیوستن به پرسپولیس را از دست بدهد. او دنبال جلب رضایت مدیران باشگاه پدیده است تا بتواند با کمترین مبلغ رضایت‌نامه خود را دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس از نعمتی خواسته ابتدا رضایت‌نامه اش را خودش پرداخت کند تا بتواند قرارداد دو ساله‌ای را با باشگاه پرسپولیس امضا کند. سرخپوشان پایتخت در تابستان سال گذشته نیز برای جذب میلاد سرلک که با پدیده قرارداد داشت همین روال را طی کرد تا باشگاه درگیر دریافت رضایت‌نامه نشود.

از قرار معلوم پدیده مشهد برای دادن رضایت‌نامه نعمتی بیشتر از دو میلیارد تومان پیشنهاد داده است که نعمتی دنبال کاهش این رقم است.

نعمتی در صورت گرفتن رضایت‌نامه خود قراردادش را با پرسپولیس به طور قطعی امضا می‌کند./ مهر

مهاجم پرسپولیس پیشنهاد سپاهان را رد کرد

باشگاه سانتاکلارا پرتغال با درخواست سپاهان اصفهان مبنی بر انتقال قطعی شهریار مغانلو موافقت کرده است اما مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در تلاش است تا در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باقی بماند.

مهاجم سرخپوشان پایتخت برای اینکه بتواند نظر مسئولان پرتغالی را برای صدور رضایتنامه اش برای پرسپولیس جلب کند راهی این کشور شد.

باشگاه سانتاکلارا پرتغال قصد دارد در صورت مخالفت مغانلو با انتقال به سپاهان اصفهان پیشنهاد او از قطر را نیز بررسی کند اما فعلا حاضر نشده است رضایتنامه او را به کمتر از ۳۰۰ هزار دلار کاهش دهد.

مهاجم فصل گذشته سرخپوشان که عملکرد قابل قبولی از دید یحیی گل محمدی داشته است تمایل به تمدید قرارداد خود دارد و قرار است در جلسه صبح دوشنبه با رئیس باشگاه آن را مطرح کند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در زمستان سال گذشته برای انتقال قرضی ۶ ماهه او نیز نتوانسته بود ۵۰ هزار دلار مبلغ رضایت‌نامه را پرداخت کند و کمک مالی یک هوادار باعث این انتقال شد./ مهر

شکوری:بدون سر و صدا دنبال خرید بازیکن هستیم

ابراهیم شکوری در خصوص شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: اعضای تیم مشغول استراحت هستند زیرا یک فصل بسیار طولانی و سنگین را پشت سر گذاشته‌ایم. فصلی که اتفاقات زیادی را در آن تجربه کردیم اما قهرمانی‌های لذتبخش در سوپرجام و لیگ برتر باعث شد کام همه پرسپولیسی‎ها شیرین شود.

وی اضافه کرد: این روزها در سکوت کامل خبری، مشغول فعالیت‌های مربوط به نقل و انتقالات هستیم. حضور در نقل و انتقالات، یک پروسه طولانی است که باید با دقت‌نظر فراوانی آن را ادامه داد. در نیم فصل، بدون توجه به جنجال‌های پیرامون تیم و شایعاتی که به راه افتاده بود، به اذعان هواداران و آمار موجود، بهترین خریدها به لحاظ اقتصادی و فنی را انجام دادیم. حالا هم با توجه به لیست یحیی گل‌محمدی، تلاش می‌کنیم بدون حاشیه، خریدهایی داشته باشیم که به کار تیم بیاید و هم‌سطح تیم پرستاره خودمان باشد.

معاون اجرایی و ورزشی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در بازار جذب بازیکن باید باهوش باشیم و از تجربیات و دانش خود استفاده کنیم. ما اهل سروصدا نیستیم و به شایعات توجهی نداریم. قصدمان این است که بهترین تیم ممکن را داشته باشیم. با توجه به ارتباط نزدیکی که بین تیم و باشگاه وجود دارد، با بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، مذاکرات خوبی داشتیم و قول گرفته‌ایم که به زودی قراردادشان را نهایی کنیم. همه بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده به ما قول دادند که در پرسپولیس می‌مانند اما برای تمدیدقرارداد نیاز به جمع‌بندی در زمان مناسب داریم.

شکوری خاطرنشان کرد: در بحث جذب بازیکنان نیز، قدم‌هایی برداشته شده اما فعلا تا زمانی که اتفاقی رخ ندهد، آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم. هر خریدی که داشته باشیم، بعد از امضای قرارداد به صورت شفاف از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه اعلام خواهیم کرد. با این حال، از همه هواداران درخواست داریم مثل همیشه در کنار باشگاه باشند و با صبوری و کنترل حواشی، به ما اجازه دهند تا کارها را پیش ببریم. افزایش شایعات، عایدی غیر از لطمه خوردن تیم، بالا رفتن رقم بازیکنان، ایجاد اختلال در نقل و انتقالات و بهم خوردن بالانس تیم در پی ندارد.

اخبار باشگاه استقلال

نادری شایعه مصدومیتش را تکذیب کرد

 تیم فوتبال استقلال امروز ۱۷ مرداد در اصفهان فینال جام حذفی را مقابل فولاد خوزستان برگزار خواهد کرد.

در روزهای اخیر شایعه‌ای مبنی بر مصدومیت محمدنادری و غیبت او در بازی با فولاد مطرح شده بود اما این بازیکن به این شایعه واکنش نشان داد.

نادری اعلام کرد که مشکلی برای همراهی استقلال در بازی فینال جام حذفی ندارد و خبر مصدومیت او کاملاً کذب است.

پایان کار شیخ دیاباته در استقلال بدون بازی خداحافظی

شیخ دیاباته با کمترین بازی ممکن در این فصل کارش با استقلال را به پایان رساند. 

شیخ دیاباته بازیکنی است که فصل پیش عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد اما او در لیگ بیستم تقریبا تمام فصل را غایب بود و چه در زمان سرمربیگری محمود فکری و چه در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی برای این تیم بازی زیادی انجام نداد.

نکته جالب این است دیاباته به درخواست مجیدی برای سفر به اصفهان پاسخ منفی داد تا کار این بازیکن با آبی ها بدون بازی خداحافظی به پایان برسد.

گفتنی است فرهاد مجیدی تمایلی به ادامه حضور دیاباته در استقلال ندارد و بنابراین آبی ها برای فصل آینده برای او باید به دنبال جانشین باشند.  

دیدگاه تان را بنویسید