جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| مجیدی و گل‌محمدی این بازیکنان را می‌خواهند/ ارسلان مطهری فیلمبردار شد! + عکس

یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس شهاب زاهدی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اخبار باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در 15 دی ۱۴۰۰ در اینجا مشاهده می کنید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

گل‌محمدی به دنبال این لژیونر ایرانی شاغل در اروپا

به نظر می رسد یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس شهاب زاهدی است.این بازیکن در پست مهاجم برای باشگاه زوریا لوهانسک در لیگ برتر فوتبال اوکراین بازی می‌کند و توانسته است درخشش خوبی در این تیم داشته باشد.ویژگی شهاب زاهدی چپ پا و سرزن بودن اوست که شباهت هایی نیز با شهریار مغانلو مهاجم سابق پرسپولیس دارد.یحیی گل محمدی برهمین اساس خواستار عقد قرارداد با شهاب زاهدی است اما این بازیکن فعلا دوست ندارد از اروپا به فوتبال ایران بازگردد./ خبرورزشی

چه کسی جانشین رادو می شود؟

اگرچه یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که پرسپولیس به زودی با حامد لک تمدید خواهد کرد و او گلر اصلی پرسپولیس خواهد بود اما باتوجه به جدایی بوژیدار رادوشویچ، پرسپولیس همچنان نیاز جدی به خرید یک دروازه‌بان دارد.دو سال پیش و پس از جدایی بیرانوند، یحیی گل‌محمدی انتخاب دروازه‌بان را منوط به تصمیم داوود فنایی دانست و او نیز حامد لک را به یحیی معرفی کرد تا گلر سابق تراکتور و صبا، پیراهن تیم محبوبش را بپوشد.باتوجه به شرایط، باشگاه پرسپولیس برنامه‌ای برای خرید دروازه‌بان خارجی ندارد و در نیم فصل، یکی از چالش‌های این تیم جایگزین بوژیدار رادوشویچ خواهد بود و باید دید در نهایت پیشکسوت خوش‌تیپ سرخپوشان چه کسی را انتخاب می‌کند.

زمان از سرگیری تمرینات پرسپولیس مشخص شد

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که خود برای بازی هفته چهاردهم آماده می‌کنند، امروز با صلاحدید کادر فنی استراحت دارند.شاگردان یحیی گل محمدی برای بازی مقابل پدیده، از فردا تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.دیدار پدیده و پرسپولیس روز شنبه 18 دی و از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه آغاز می‌شود.

اخبار باشگاه استقلال

باشگاه استقلال به دو بازیکنش هشدار داد!

ابتدا فولاد خوزستان رسما از استقلال شکایت و خواهان سه بر صفر شدن بازی تیمش برابر این تیم شد. فولادی‌ها می‌گویند سیاوش یزدانی ۳۰ سال را رد کرده و حضورش در استقلال غیرقانونی است. آنها روی محمدحسین مرادمند هم اعتراض دارند و معتقدند این بازیکن که ۲۷ سالگی را رد کرده و ملی پوش هم نیست، سرباز محسوب می‌شود و حضورش در استقلال غیر قانونی است! هرچند این شکایت مورد تأیید مراجع قضایی فدراسیون فوتبال قرار نگرفته است اما باشگاه استقلال به مدافع ملی پوش خود و همچنین محمد حسین مرادمند توصیه کرده است فعلا مصاحبه‌ای با رسانه‌ها در این خصوص انجام ندهند.

ارسلان مطهری فیلمبردار شد!

تمرین امروز استقلال با نظر فرهاد مجیدی در سالن وزنه برگزار شد تا آبی ها زیر نظر کادرفنی تمرین سبکی را پشت سر بگذارند و برای مسابقه با نفت مسجدسلیمان آماده شوند.یکی از حواشی جالب این تمرین فیلمبردار شدن ارسلان مطهری بود. فیلمبردار باشگاه استقلال امروز در محل تمرین حضور یافت تا صحنه های جالب تمرین وزنه آبی پوشان را به تصویر بکشد و بعد از تدوین منتشر کند. این اتفاق باعث شد تا مطهری برای دقایقی دوربین فیلمبرداری دست بگیرد و حرکات هم‌تیمی‌هایش را به تصویر بکشد.مهاجم استقلال که این روزها جایی در ترکیب ثابت تیمش ندارد، با روحیه بالا تمریناتش را دنبال می‌کند و در تلاش است هرگاه به عنوان یار تعویضی هم به زمین می‌رود بهترین نمایش را ارائه بدهد. او با فیلمبرداری در تمرین امروز آبی ها نیز فضای شادابی در محل تمرین ایجاد کرد و صحنه های جالبی به وجود آمد.

5645866

مجیدی و گل‌محمدی این بازیکنان را می‌خواهند

خیال گل محمدی در جناح چپ با وجود بازیکنانی چون وحید امیری و مهدی ترابی کاملاً راحت است اما او در جناح راست  نفراتی چون سیامک نعمتی و احسان پهلوان را آزمایش می‌کند و همچنان نیم‌نگاهی به جذب یک هافبک راست دارد.یحیی قبلا تلاش کرده بود دانیال اسماعیلی فر را پرسپولیسی کند که این بازیکن به سپاهان رفت و چون با این باشگاه اصفهانی قرارداد دارد، بعید است به این زودی ها پرسپولیسی می شود. فرهاد مجیدی هم در نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مدافع راست تخصصی است او ابتدای فصل صالح حردانی مدافع راست فولاد را می خواست که اهوازی ها بعد از آن که زبیر نیک نفس و عارف آقاسی را به استقلال دادند، از فروش حردانی به این تیم پشیمان شدند.در همین راستا شایعه معاوضه صالح حردانی با رشیدمظاهری هم مطرح شده که باید منتظر بمانیم و ببینیم این جابجایی انجام می‌شود یا نه؟/ خبرورزشی

دیدگاه تان را بنویسید