جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| صدری وارد پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر شد!/ خط قرمز فرهاد روی 7 استقلالی

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز برای پیگیری پرونده اریک باگناما، بازیکن گابنی گل‌گهر به دیدار شهاب عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال رفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آخرین اخبار امروز 27 آذر استقلال و پرسپولیس را در این گزارش بخوانید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

گل محمدی تکلیف قوچان نژاد را مشخص کرد

 رضا قوچان نژاد مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد قبل از خداحافظی رسمی از دنیای فوتبال، در یکی از باشگاه‌های داخلی بازی کند.  قوچان نژاد در حالی با شایعات رنگی دست و پنجه نرم می‌کند که حضورش در پرسپولیس کاملا منتفی است. او که در دوران حضورش در تیم ملی ایران خاطرات خوشی را از خود به جای گذاشته بود در لیست خرید یحیی گل محمدی حضور ندارد. سرمربی سرخ پوشان پایتخت با وجود علاقه به شیوه بازی قوچان نژاد قصد دارد بازیکنی که خصوصیات فیزیکی متفاوتی نسبت به قوچان نژاد دارد را جذب کند. 

دیدار صدری با عزیزی خادم درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز برای پیگیری پرونده اریک باگناما، بازیکن گابنی گل‌گهر به دیدار شهاب عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال رفت.کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲ روز قبل نتیجه دیدار تیم گل گهر مقابل سپاهان، استقلال و پیکان را به دلیل استفاده از بازیکن غیر مجاز سه بر صفر به سود رقیبان تیم سیرجانی اعلام کرد.

تصمیم گل محمدی برای جذب دروازه بان

قهر بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس با ترک ایران از جانب دروازه‌بان کروات این تیم همراه شد تا حامد لک بی هیچ رقیبی به بازی کردن در ترکیب اصلی پرسپولیس مشغول باشد و ترسی از نیمکت نشینی پیدا نکند.حالا گل محمدی تصمیم قطعی خود را برای جذب دروازه‌بان گرفته است. سرمربی پرسپولیس تا پایان نیم فصل منتظر بازگشت رادوشوویچ خواهد ماند؛ در صورتیکه دروازه‌بان کروات از ادامه حضور در پرسپولیس امتناع کند گل محمدی سراغ یکی از بزرگترین خریدهای زمستانی خود خواهد رفت. این مربی عملکرد دو دروازه‌بان فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارند زیر نظر گرفته است.رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال تهران و پیام نیازمند سنگربان ملی پوش پورتیموننزه پرتغال جزو گزینه‌های گل محمدی هستند تا پیراهن شماره یک سرخپوشان را بر تن کنند.دو دروازه بان مد نظر گل محمدی شرایط خوبی در تیم‌های باشگاهی خود ندارند. نیازمند به ندرت برای پورتیموننزه دروازه بانی می‌کند و مظاهری نیز هفته هاست جایی در لیست ۱۸ نفره استقلال ندارد.

باشگاه پرسپولیس با وکیل خاطی برخورد کرد

باشگاه پرسپولیس درخصوص استوری یکی از وکلای خود  پس از صحبت‌های شب گذشته مهدی رسول پناه  در یکی از برنامه های تلویزیونی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:"در پی اظهارات مدیرعامل اسبق این باشگاه، اشکان درویشی از وکلا و اعضای حقوقی پرسپولیس نسبت به انتشار دو استوری در اینستاگرام اقدام کرد.این استوری‌ها مربوط به دو موضوع حکم صادره برای باشگاه گل‌گهر سیرجان و شکایت از شجاع خلیل‌زاده بود.این در حالی است که اعلام موضع صورت گرفته بدون هرگونه هماهنگی با باشگاه، خودسرانه و خارج از مسئولیت‌های تعریف شده بود. بر این اساس برخورد جدی و لازم صورت گرفت. همچنین استوری‌های مذکور حذف شد. در این ارتباط باشگاه نیز به موضوع رسیدگی می‌کند.بار دیگر تاکید می شود هر گونه موضع‌گیری رسمی و دارای اعتبار از سوی باشگاه پرسپولیس، فقط از طریق سرپرست باشگاه، مدیر روابط عمومی و رسانه‌های رسمی که معرف حضور افکار عمومی است، صورت می‌گیرد."

مصدومیت بازیکن پرسپولیس در تمرین

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر بارش شدید باران برگزار کرد و حامد پاکدل اختصاصی تمرین کرد. حامد پاکدل امروز به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برایش ایجاد شده بود، اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت داشتند و پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

شکایت باشگاه پرسپولیس از یک عضو باشگاه استقلال

باشگاه پرسپولیس نوشت: در پی اظهارات عجیب و ادعاهای کذب مدیر رسانه‌ای تیم استقلال، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: امروز با اظهارات عجیب و غریبی از سوی یکی از مسوولان تیم فوتبال استقلال روبه‌رو بودیم که بخش مهمی از آن نه تنها بر خلاف واقع بود که به نظر برای وارونه جلوه دادن بخشی از حقایق بدیهی صورت گرفت و باعث تشویش اذهان عمومی است.

باشگاه پرسپولیس پیگرد انضباطی و قضایی را به طور جدی در دستور کار قرار داده است. مدیررسانه‌ای تیم استقلال باید پاسخ‌گو باشد که بر اساس چه مستند و صلاحیتی نسبت به ایراد شائبه و تردید درباره افتخارات سال‌های اخیر پرسپولیس سخن گفته است. ایشان همچنین در قبال پیامدهای ادعایی که کرده‌اند، افزایش تنش‌های هواداری و ورود دیگران به بحث به پشتوانه مطالبی که مطرح شد، مسوول هستند.

اخبار باشگاه استقلال

بازگشت رضایی به ترکیب اصلی آبی ها؟

احتمالاً استقلال مقابل نود ارومیه با انجام تغییراتی نسبت به آخرین دیدارش در لیگ برتر به میدان می‌رود. یکی از این تغییرات که محتمل است، بازگشت علیرضا رضایی به چارچوب دروازه این تیم است.رضایی که دروازه‌بان مورد علاقه فرهاد مجیدی است در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم لیگ برتر فرصت بازی پیدا کرد تا با ۲ کلین شیت از ۳ بازی و دریافت تنها یک گل در این ۳ بازی عملکردی قابل قبول از خود به جای گذاشته باشد.

مهلت ۱۳ روزه استقلال برای پرداخت مطالبات دیاباته

پس از گذشت چند روز از حواشی‌ مربوط به خانه دیاباته و مسائل مربوط به آن، در حال حاضر باشگاه استقلال به دنبال پرداخت مطالبات این بازیکن است که باید طی زمان تعیین شده پرداخت شود. ماه گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد شکایت ۵۳۷ هزار دلاری شیخ دیاباته بابت مطالبات گذشته‌اش، با پیگیری معاونت حقوقی این باشگاه در نهایت منجر به صدور حکم نهایی کمیته وضعیت فیفا به مبلغ ۱۷۵ هزار دلار شد.  با این حال، ۱۳ روز دیگر تا پایان مهلت پرداخت مطالبات شیخ دیاباته باقی مانده است و با توجه به حکم فیفا، مدیران باشگاه تا موعد مقرر، باید مبلغ مورد نظر را به حساب این‌ بازیکن واریز کنند. طبق پیگیری‌ها مدیران باشگاه استقلال قرار است طی هفته جاری مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کنند و باید دید مطالبات این بازیکن آیا زودتر از موعد مقرر پرداخت می‌شود؟

7 بازیکن از اردوی استقلال خط خوردند

 

 فرهاد مجیدی بعد از پایان تمرین امروز استقلال چند بازیکن این تیم را از فهرست تیمش کنار گذاشت.  علاوه بر مظاهری و غفوری که دچار مصدومیت هستند کوین یامگا، رودی ژستد، سید حسین حسینی مهدی مهدی پور و سیاوش یزدانی از فهرست این تیم برای بازی با 90 ارومیه خط خوردند. همچنین بابک مرادی بعد از مدت ها با آبی پوشان به اردو رفت.  سرمربی تیم استقلال در نشست خبری امروز خود تاکید کرد که برای دیدار فردا به چند بازیکن تیمش استراحت خواهد داد.

دیدار تیم های استقلال و 90 ارومیه ساعت 17:30 فردا برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید