جی پلاس،

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| گل محمدی به درویش لیست داد/ آبی ها به دنبال دریافت مطالبات از آجورلو+عکس

مهم ترین اخبار یکشنبه 26 دی پرسپولیس و استقلال را اینجا بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌تری اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ یک‌شنبه 26 دی 1400 را در اینجا مشاهده می‌کنید.

اخبار باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس پول رضایتنامه ندارد

مهر نوشت: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی خواسته تا لیست خرید خود برای نقل و انتقالات زمستانی را به طور رسمی اعلام کند، اما این در حالی است که منابع مالی پرسپولیس برای جذب بازیکنان محدود است و درویش نمی‌خواهد بابت دریافت رضایت‌نامه بازیکنان لژیونر پولی خرج کند. سیاست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تأمین منابع مالی در نقل و انتقالات زمستانی بر پایه ریال است و با جیب خالی این باشگاه تمایلی برای قرض گرفتن منابع مالی ارزی ندارد. با این شرایط بایددید که ستاره‌های سابق پرسپولیس، خودشان برای کسب رضایتنامه از باشگاهی‌های فعلیشان دست به کار می‌شوند یا خیر.

پیمان به جای عیسی؟!

با توجه به مصدومیت عیسی آل‌کثیر مهاجم زهردار قرمزهای پایتخت، یحیی گل‌محمدی به دنبال تقویت خط حمله تیم خود است که پیمان بابایی مهاجم این فصل تراکتور تبریز نیز از جمله گزینه‌های اصلی او برای این کار به شمار می‌رود. البته به نظر می‌رسد که مسئولان باشگاه تبریزی در صورت قطعی بودن این موضوع نیز با جدایی مهاجم خود موافق نیستند.

تاجیک ها از بند رها می شوند؟

منوچهر صفروف و وحدت هنانوف دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس با وجود دریافت کارت بازی خود همچنان نمی‌توانند در دیدارهای رسمی سرخپوشان به میدان بروند. سازمان لیگ فوتبال در حالی کارت بازی آنها را صادر کرده است که سرخپوشان به دلیل عدم پرداخت مطالبات کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه‌ای پیشین سرخ‌ها همچنان با نامه وکیل او برای پرداخت پول به این بازیکن روبرو شده اند. همین موضوع باعث استعلام باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال شد تا آنها از طریق مکاتبه با فیفا مجوز استفاده از بازیکنان جدید پرسپولیس را صادر کنند. فیفا نیز تا شب گذشته پاسخی به این درخواست فدراسیون فوتبال ایران نداده است. از سوی دیگر ضمانت باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت طلب اوساگونا به سازمان لیگ باعث شده تا آنها خواستار موافقت سازمان لیگ با این درخواست شوند که قرار است تکلیف این موضوع در جلسه امروز مسئولان حقوقی و اجرایی سازمان لیگ گرفته شود.

پرسپولیس به دنبال رامین رضاییان

با توجه به جدایی رامین رضاییان از تیم السیلیه قطر، به نظر می‌رسد که مدیران پرسپولیس و سرمربی سرخ‌ها به دنبال حذب این ستاره ملی‌پوش هستند تا تیم خود را برای نیم فصل دوم تقویت کنند.

خصوصی سازی به سبک جمع سپاری

مهدی مسکنی معاون وزیر تعاون، در خصوص پیشنهادی که به دفتر رئیس جمهوری برای واگذاری استقلال و پرسپولیس ارائه شده است اظهار داشت: وزارت ورزش و اقتصاد و دارایی ارجاع داد. درخواست ما ماه گذشته ارائه شده اما تا امروز هیچ پاسخی ارائه نشده است. حتی یک نشست با سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم و قرار شد آنها طرح ما را بررسی کنند. در یک دهه اخیر بچه‌های دانشگاه تهران اطلاعات خوبی را در این زمینه جمع آوری کرده‌اند و مطالعات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا باشگاه‌ها به صورت تعاونی اداره شوند. باشگاهی مثل آرسنال زمانی که با جمع سپاری پیش رفت موفق شد و از نظر اقتصادی شرایط خوبی پیدا کرد. در مجموع بستر تعاون این فضا را دارد که بار را به دوش بکشد و به همین دلیل در وزارت تعاون چنین پیشنهادی به رئیس جمهوری ارائه کردیم.

لیست خرید گل محمدی به مدیرعامل جدید

 بین رضا درویش مدیرعامل باشگاه با یحیی گل محمدی سرمربی و افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان جلسه ای برگزار شد و سرمربی این تیم لیست مورد نیازش برای نیم فصل را در اختیار باشگاه قرار داد. پرسپولیس برای نیم فصل دوم 4 جای خالی دارد. در فهرست مورد نیاز گل محمدی بازیکنان داخلی و خارجی پیشنهاد شده اند. 

عضو هیات مدیره بی خبر از همه جا

بیژن ذوالفقار نسب در مصاحبه ای عنوان کرده که در جریان ماجرای بدهی باشگاه پرسپولیس به پدیده بابت یحیی گل محمدی نبوده است! این در شرایطی است که طلب باشگاه پدیده یکی از پرونده های قدیمی این باشگاه است و حتی هواداران تیم هم از جزئیات آن کاملا باخبرند که پس از جدایی کالدرون، گل محمدی به چه ترتیب در میانه فصل هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت، اما شخصی که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انتخاب شده حتی این را هم نمی داند!

خاکپور پرسپولیسی نمی شود

محمد خاکپور مدافع سابق تیم ملی حضور در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس را رد کرد.

photo_2022-01-16_14-26-33

اخبار باشگاه استقلال

تلاش استقلال برای جذب هافبک برزیلی ادامه دارد

مدیران باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی سرمربی این تیم همچنان به دنبال فراهم کردن شرایط برای جذب ژان کارلوس برزیلی هستند تا این بازیکن در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود. به نظر میرسد جدایی این بازیکن از باشگاه نائوجیکو برزیل قطعی است و این باشگاه قصد دارد با فروش این بازیکن بخشی از مشکلات مالی‌اش را حل کند.

آبی‌ها خارج از کشور اردو می‌زنند؟

با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری بازی‌های هفته شانزدهم تعطیل خواهد شد، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پایتخت از مدیران این باشگاه خواسته است تا در صورت امکان، شاگردانش به منظور آماده سازی بهتر برای نیم فصل دوم، اردوی چند روزه‌ای را در خارج از کشو برگزار کنند.

دیدگاه تان را بنویسید