آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| تصمیم یحیی برای نقل‌وانتقالات/ استقلال تبرئه شد

مهم ترین اخبار امروز پرسپولیس و استقلال را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهم‌ترین اخبار و حواشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تاریخ سه‌شنبه 28 دی 1400 را اینجا بخوانید.

اخبار پرسپولیس

مبادله بازیکن‌های پرسپولیس با فولاد و تراکتور؟

گفته شده باشگاه پرسپولیس قصد دارد یکی از این دو راه را امتحان کند؛ تعویض رضا اسدی با شیمبا،‌ کاپیتان فولاد یا تعویض رضا اسدی و علیرضا ابراهیمی با پیمان بابایی و محمدرضا اخباری، مهاجم و دروازه‌بان تراکتور.

پرسپولیس 550 میلیون تومان جریمه شد

با توجه به شکایت مهدی شریفی از باشگاه پرسپولیس بابت مطالبه وجه به مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون ریال، باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی در حق شاکی محکوم شد.

اخبار استقلال

اعتراض به لغو استقلال-پیکان

سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال پیکان در اعتراض به لغو دیدار این تیم برابر استقلال در جام حذفی گفت: تا ساعت 12:30 ظهر دوشنبه که جلسه هماهنگی بود اصلا صحبتی در مورد کرونا گرفتن اعضای تیم استقلال نبود. خواستار این هستیم که جزئیات تست کرونای اعضای استقلال مثل اسامی مبتلایان شفاف شود چون آمار بالایی است. فصل گذشته همین تعداد کرونایی مشابه برای ذوب آهن اتفاق افتاد ولی بازی آنها مقابل پدیده لغو نشد. دلیل این تناقض چیست؟

استقلال-آلومینیوم 3-0 نمی‌شود

با اعلام فدراسیون فوتبال، شکایت آلومینیوم اراک از استقلال درباره مشمول بودن سیاوش یزدانی و حضور غیرقانونی‌اش در دیدار دو تیم رد شد. بنابراین نتیجه این دیدار به سود تیم اراکی تغییر نخواهد کرد. البته آلومینیوم 7 روز فرصت دارد تا به این رای اعتراض کند.

استقلل-پیکان؛ احتمالا 18 بهمن

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام‌حذفی درباره تاریخ برگزاری دیدار استقلال و پیکان گفت: برای این تک بازی یک جایی پیدا می‌کنیم. تلاش ما این است که قبل از نیم فصل دوم برگزار شود. می‌خواهیم حوالی ۱۸ بهمن که بازی سوپرجام است، این بازی را هم برگزار کنیم. شروع نیم فصل دوم ۲۳ بهمن است و تلاش ما این است که قبل از شروع نیم فصل دوم،‌ بازی را برگزار کنیم.

استقلال 20 میلیون تومان جریمه شد

با شکایت رضا کردان از باشگاه استقلال بابت مطالبه وجه سه میلیارد ریالی، باشگاه استقلال به پرداخت دویست میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شد.

بازیکنان کرونایی استقلال

ایلنا نوشت: محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا، وریا غفوری، جعفر سلمانی، رودی  ژستد، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، سیدحسین حسینی و آرمان رمضانی بازیکنانی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید