گزارش جی پلاس از هفته ششم برتر

استفاده استقلال از غیبت قرمزها/ تراکتور با مسعود بُرد+ برنامه و نتایج/جدول

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با تغییر صدرنشین لیگ به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال سرانجام گل گهر صدرجدول را از دست داد و استقلال با پیروزی برابر شهرخودرو به جایگاه نخست رده بندی لیگ رسید.

سپاهان 4 - نساجی مازندران صفر

شاگردان محرم نوید کیا در بازی هفته هفتم لیگ برتر برابر نساجی اجازه نفس کشیدن به حریف نداد و با چهار گل این تیم را در هم کوبید. دقیقه 21 این مسابقه کی روش استنلی که بعد از مدت ها در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفته بود گل اول زردپوشان را به ثمر رساند. محمد رضا حسینی و سجاد شهباززاده نیز دو گل دیگر برای سپاهان در نیمه اول به ثمر رساندند تا نساجی در نیمه اول با شکست 3 بر صفر به رختکن برود. شهباززاده که به نظر می رسد در این فصل احیا شده در نیمه دوم دبل کرد و دقیقه 83 گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند. سپاهان با این برد 10 امتیازی شد. نساجی هم 7 امتیازی باقی ماند.

فولاد 2 – سایپا صفر

بعد چندین هفته توقف سرانجام شاگردان جواد نکونام رنگ برد را در ورزشگاه خانگی خود دیدند. این برد فولاد در 10 دقیقه پایانی رقم خورد، جایی که حردانی در دقیقه 82 گل اول را به ثمر رساند و گل دوم فولاد را هم کولیبالی در دقیقه 91 وارد دروازه سایپا کرد. تا پایان هفته هفتم فولاد 10 و سایپا 7 امتیازی هستند.

صنعت نفت آبادان 2 - گل گهرسیرجان یک

برزیلی های فوتبال ایران در آبادان دست به کار بزرگی زدند و صدرنشین را با شکست بدرقه کردند و این تیم را از رده اول پایین کشید و خودش 11 امتیازی شد. گل اول این بازی را بهنام برزای برای گل گهر به ثمر رساند اما طالب ریکانی و رضا خالقی فر در نیمه دوم برای میزبان گلزنی کردند تا این تیم سه امتیاز را به دست آورد. گل گهر هم با دومین شکست خود 10 امتیازی ماند.

پیکان صفر - آلومینیوم اراک صفر

در تقابل تیم پیکان و آلومینیوم اراک شاگردان مهدی تارتار فرصت پیروزی را داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه 61 مسابقه امیر روستایی پشت ضربه پنالتی ایستاد اما دروازه بان اراکی ها مانع گل شدن توپ شد و بازی با تساوی دو تیم همراه شد. پیکان 8 و آلومینیوم 5 امتیازی شد.

مس رفسنجان 2 - نفت‌ مسجدسلیمان صفر

مسی ها تنها تیم بدون گل زده لیگ برتر در هفته هفتم طلسم شکنی کردند و توانستند اولین برد فصل خود را با دو گل جشن بگیرند. قائم اسلامی خواه در دقیقه 42 و حسین کریم زاده در دقیقه 85 دو گل مس را به ثمر رساند تا این تیم 5 امتیازی شود. نفت مسجد سلیمان هم 6 امتیازی ماند.

شهر خودرو صفر - استقلال ۲

در دیگر دیدار این هفته استقلال در ورزشگاه اما رضا میهمان شهرخودرو بود و در پایان موفق خاقانی و دانشگر حریف خود را شکست داده و موقتا صدرنشین جدول شود. شاگردان رحمتی به دنبال اخراج عرفان معصومی حدود یک ساعت را ۱۰ نفره سپری کردند. استقلال با این پیروزی ۱۱ امتیازی شده و به لطف بازی های معوقه پرسپولیس موقتا در صدر جدول جای گرفت.

ماشین‌سازی‌تبریز صفر- تراکتور یک

تیم ته جدولی ماشین سازی با وجود مقاومت ۹۰ دقیقه ای  سرانجام در وقت های تلف شده از تیم همشهری گلی دریافت کرد تا همچنان با در اختیار داشتن ضعیف ترین خط دفاع در قعر جدول باقی بماند. گل این تیم را قنبری  دقیقه ۹۳ به ثمر رساند. تراکتور با این برد ۹ امتیازی شد.

دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس هم به علت ابتلای بازیکنان اصفهانی به کرونا لغو شد.

 

Screenshot_20201214-125149_Chrome

برنامه هفته هفتم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی     مس پنج شنبه 27 آذر 15
آلومینیوم     نفت آبادان پنج شنبه 27 آذر 15
ذوب آهن     استقلال جمعه 28 آذر 15
گل گهر     شهرخودرو جمعه 28 آذر 15
سایپا     ماشین سازی جمعه 28 آذر 15
تراکتور     پیکان جمعه 28 آذر 15:15
نفت مسجد سلیمان     فولاد جمعه 28 آذر 15:15
پرسپولیس     سپاهان به تعویق افتاد  

 

نتایج هفته ششم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم
سپاهان 4 0 نساجی
پیکان 0 0 آلومینیوم
مس 2 0 نفت مسجد سلیمان
فولاد 3 0 سایپا
صنعت نفت 2 1 گل گهر
پرسپولیس به تعویق افتاد ذوب آهن
ماشین سازی صفر  ۱ تراکتور
شهرخودرو ۰ ۲ استقلال

دیدگاه تان را بنویسید