گزارش جی پلاس از هفته چهارم لیگ برتر

پذیرایی گل محمدی از شاگردان سابق بدون رحمتی/ تراکتور به دنبال حل فینیشینگ! + برنامه و جدول

در هفته چهارم لیگ برتر دو تیم مدعی پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه 10 آذر با برگزاری سه دیدار آغاز می شود که مهم ترین دیدار روز نخست میان پرسپولیس و شهرخودرو انجام می شود.

ماشین سازی- گل گهر سیرجان

شاگردان بیاتلو که در هفته گذشته در ورزشگاه آزادی بازی را به استقلال واگذار کردند، در تبریز پذیرای تیم صدرنشین لیگ یعنی گل گهر سیرجان هستند. ماشین سازی در سه بازی گذشته فقط یک امتیاز کسب کرده؛ برخلاف میزبان این بازی، شاگردان قلعه نویی امتیازات خوبی را در سه بازی جمع آوری کردند و به دو برد و یک تساوی دست یافتند و با 7 امتیاز رده نخست جدول را در اختیار دارند.

دیدار دو تیم ساعت 16:30 دوشنبه 10 آذر برگزار می شود.

پرسپولیس- شهر خودرو

شاگردان یحیی گل محمدی در سه بازی گذشته خود یک گل زده اند که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده و یک آمار بد برای قهرمان چهار دوره رقابت ها به ثبت رسیده است. با وجود اینکه آن ها گلی هم نمی خورند اما گل نزدن برای این تیم اتفاق بدی است. پرسپولیس در هفته چهارم باید در آزادی به مصاف شاگردان مهدی رحمتی برود. شهرخودرو که بازی ها را خوب شروع کرد در هفته دوم با یک شکست برابر پیکان و تساوی برابر نفت آبادان چهار امتیازی است. مهدی رحمتی به خاطر اخراج در هفته گذشته نمی تواند در این بازی روی نیمکت بنشیند.

بازی پرسپولیس و شهرخودرو ساعت 16:30 آغاز می شود.

فولاد- آلومینیوم

فولاد هفته گذشته را با تساوی یک یک در سیرجان به پایان رساند و با یک برد و دو تساوی 5 امتیازی است و باید در اهواز به مصاف آلومینیوم برود. آلومینیوم هرمزگان در هفته گذشته به اولین امتیاز خود در لیگ برتر رسید اما کماکان هیچ گلی نزده است و در هفته چهارم نیز کار دشواری برابر شاگردان نکونام خواهد داشت.

این دو تیم ساعت 16:35 به مصاف هم می روند.

سه شنبه 11 آذر

نساجی - نفت مسجد سلیمان

تیم چهار امتیازی نساجی مازندران در قائمشهر پذیرای نماینده مسجد سلیمان است. مسجد سلیمان در هفته سوم با یک نتیجه قابل قبول در خانه موفق شدند پرسپولیس را متوقف کنند و سومین تساوی پیاپی خود را به دست آورند. نساجی نیز هفته گذشته با یک گل به سایپا باخت.

دیدار این دوتیم هم ساعت 16:10 آغاز می شود.

پیکان - استقلال

بعد از دو برد و یک شکست، شاگردان محمود فکری در هفته چهارم باید به مصاف پیکان بروند. پیکانی که در سه هفته گذشته یک برد و یک تساوی را به دست آورده و چهار امتیازی است. در آن سو استقلال با پیروزی برابر ماشین سازی شش امتیازی شد و به رده  دوم جدول رسید.

جدال دو تیم از ساعت 16:15 آغاز می شود.

سپاهان- سایپا

دو مربی جوان لیگ برتر در هفته چهارم به یکدیگر رسیدند. سپاهان با پیروزی برابر تراکتور به اوضاع خود در جدول سروسامان داد و توانست شکست هفته اول خود را فراموش کند. سپاهان 6 امتیازی در اصفهان باید با شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا دیدار کند. تیم 5 امتیازی سایپا در هفته گذشته با گلزنی محسن مسلمان اولین سه امتیاز فصلش را کسب کرد.

دیدار این دو تیم ساعت 16:20 برگزار می شود.

صنعت نفت آبادان - ذوب آهن

دو تیم رده دهمی و یازدهمی لیگ در آبادان به مصاف هم می روند. ذوب آهن با سه تساوی سه امتیازی است و آبادانی ها نیز چهار امتیاز را به دست آوردند. ذوبی ها از جمله تیم هایی هستند که در سه هفته برگزار شده لیگ نسبت به داوری اعتراضات زیادی داشتند و هربازی آن ها با یک حاشیه همراه بوده است. صنعت نفت هم که در هفته گذشته برابر شهرخودرو به تساوی یک یک رسید در دو هفته اول یک برد و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

این دیدار از ساعت 16:40 آغاز می شود.

چهارشنبه 12 آذر

مس رفسنجان- تراکتور

تراکتورِ منصوریان با وجود حفظ بسیاری از بازیکنانش اما در سه هفته گذشته لیگ ناکام بوده و دو امتیاز بیشتر به دست نیاورده است. آن ها هفته گذشته در یک بازی خانگی هم برابر سپاهان شکست خوردند و منصوریان لبه تیغ قراردارد چرا که هنوز این تیم توقع هوادارانش را برآورده نکرده است البته علی منصویان معتقد است تیمش جز فینیشینگ (تمام کنندگی) مشکل دیگری ندارد! در آن سوی میدان مس رفسنجان هفته گذشته برابر آلومینیوم به تساوی رسید و توانست یک امتیازی کسب کند.

دیدار مس و تراکتور از ساعت 16:10 آغاز می شود.

 

هفته چهارم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
ماشین سازی     گل گهر دوشنبه 10 آذر 16:30
فولاد     آلومینیوم دوشنبه 10 آذر 16:35
پرسپولیس     شهرخودرو دوشنبه 10 آذر 16:15
مس     تراکتور سه شنبه 11 آذر 16:10
سپاهان     سایپا سه شنبه 11 آذر 16:20
صنعت نفت     ذوب آهن سه شنبه 11 آذر 16:40
پیکان     استقلال سه شنبه 11 آذر 16:15
نساجی     نفت مسجد سلیمان چهارشنبه 12 آذر 16:10

 

23121

 

 

دیدگاه تان را بنویسید