گزارش جی پلاس از هفته چهارم لیگ برتر

پیکان اتوبوس شد؛ گل گهر ازصدر پایین نیامد +برنامه و نتایج/ جدول

هفته چهارم لیگ برتر با پیروزی پرگل سرخ پوشان و کسب اولین برد تراکتور در فصل بیستم همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با ادامه صدرنشینی شاگردان امیر قلعه نویی همراه شد و پرسپولیس هم توانست طلسم گل نزدن خود را در جریان بازی بشکند.

ماشین سازی صفر- گل گهر سیرجان یک

شاگردان بیاتلو و قلعه نویی در بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که ماشین سازی مهمان در آستانه کسب یک امتیاز از تیم صدرنشین بود که در دقیقه 82 گل خورد. در این مسابقه احمد زنده روح از روی نقطه پنالتی برای گل گهر گلزنی کرد تا این تیم سه امتیاز مهم را به دست بیاورد و هفته چهارم را هم با صدرنشینی در لیگ برتر به پایان برساند.

فولاد صفر- آلومینیوم صفر

فولاد که بعد از پیروزی برابر استقلال، برابر گل گهر متوقف شده بود در خوزستان به مصاف آلومینیوم رفت و نتوانست برابر تیم یک امتیازی اراک به نتیجه مورد نظر برسد. شاگردان نکونام در این بازی هم به تساوی رسیدند و شش امتیازی شدند. اراکی ها نیز دومین امتیاز خود را در لیگ کسب کردند.

پرسپولیس 3- شهرخودرو صفر

بعد از سه هفته بازی و زدن یک گل پنالتی، شاگردان یحیی گل محمدی در هفته سوم نتیجه خوبی برابر شهرخودرو کسب کردند و توانستند با سه گل حسینی، نورالهی و سرلک تیم مهدی رحمتی را بدرقه کنند.  در این بازی آرمان رمضانی ناکام ترین بازیکن بود چرا که موقعیت های پیاپی گلزنی را از دست داد هرچند که تمام بازیکنان پرسپولیس از او حمایت کردند. موضوع دیگری هم که به چشم آمد بازی ضعیف شاگردان مهدی رحمتی بود که هیچ نشانی از شهرخودرو سال های پیش نداشت و اگر مهاجمان پرسپولیس آماده بودند نتیجه عجیبی در این بازی رقم می خورد. با این سه امتیاز  پرسپولیس هشت امتیازی شد.

نساجی یک- نفت مسجد سلیمان صفر

دو تیم چهار و سه امتیازی لیگ برتر در قائمشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با یک گل به برتری رسید و هفت امتیازی شد. در دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان حامد شیری در دقیقه 82 گلزنی کرد تا نساجی به یک برد دیگر برسد.

سپاهان یک- سایپا یک

در بازی  عجیبی که دقیقه چهار آن به خاطر تولد محرم نوید کیا مراسم آتش بازی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تیم سایپا هم به آن معترض شد، نتیجه ای به غیر از تساوی به دست نیامد. در دقیقه 6 این مسابقه سجاد شهباززاده با ضربه چیپ دروازه سایپا را باز کرد و پس از آن هم سپاهان حملات پرتعدادی را انجام داد که اکبر منادی دروازه بان سایپا مانع گلزنی آن ها شد. در دقیقه 83 روی پاس محسن مسلمان تیم سایپا توسط مجید علیاری به گل تساوی رسید تا سپاهان در خانه متوقف شود. با این نتیجه سپاهان 7 و سایپا 6 امتیازی شدند.

صنعت نفت آبادان یک- ذوب آهن صفر

تیره روزی های شاگردان رحمان رضایی در آبادان هم ادامه داشت و این تیم برابر صنعت نفت با یک گل شکست خورد. در این مسابقه طالب ریکانی در دقیقه 86 مسابقه از روی یک ضربه پنالتی دروازه ذوبی ها را باز کرد تا تیمش با این برد هفت امتیازی شود. محمد حسین زواری هم در دقیقه 89 بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا میزبان 10 نفره شود. ذوب آهن هم با این شکست سه امتیازی ماند.

پیکان صفر- استقلال صفر

شاگردان تارتار و فکری در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که این بازی بی کیفیت با تساوی بدون گل به پایان رسید. در روزی که استقلال سرمربی خود را به علت محرومیت روی نیمکت نداشت از پس پیکان برنیامد و بازی پایین تر از حد انتظار انجام داد تا با کسب یک امتیاز  امتیازاتش را به هفت برساند؛ پیکان هم پنج امتیازی شد. در این دیدار که پیکان بازی تدافعی در دستور کار خود داشت تارتار به خوبی توانست لایه های دفاعی تیمش را برابر حملات استقلال بچیند و مانع گلزنی آبی پوشان شود.

مس صفر- تراکتور یک

شاگردان علی منصوریان وضعیت خوبی در جدول نداشتند و قبل از دیدار با مس تنها دو امتیاز داشتند. با توجه به شنیده ها این بازی جزو آخرین موقعیت های منصوریان بود و شاگردان او توانستند با گل دقیقه 86 عباس زاده برابر مس به برتری برسند تا 5 امتیازی شوند و سرمربی شان هم در تبریز بماند! مس هم با یک امتیاز هفته پیش در قعر جدول ماند.

 

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال

هفته چهارم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
ماشین سازی 0 1 گل گهر دوشنبه 10 آذر 16:30
فولاد 0 0 آلومینیوم دوشنبه 10 آذر 16:35
پرسپولیس 3 0 شهرخودرو دوشنبه 10 آذر 16:15
نساجی 1 0 نفت مسجد سلیمان سه شنبه 11 آذر 16:10
سپاهان 1 1 سایپا سه شنبه 11 آذر 16:20
صنعت نفت 1 0 ذوب آهن سه شنبه 11 آذر 16:40
پیکان 0 0 استقلال سه شنبه 11 آذر 16:15
مسی 0 1 تراکتور چهارشنبه 12 آذر 16:10

هفته پنجم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نفت مسجد سلیمان     سپاهان یکشنبه 16 آذر 15
ذوب آهن     شهرخودرو یکشنبه 16 آذر 15
نساجی     پرسپولیس یکشنبه 16 آذر 15
آلومینیوم     ماشین سازی دوشنبه 17 آذر 15
تراکتور     فولاد دوشنبه 17 آذر 15
سایپا     مس دوشنبه 17 آذر 15
گل گهر سیرجان     پیکان دوشنبه 17 آذر 15
استقلال     صنعت نفت آبادان دوشنبه 17 آذر 16:15

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید