گزارش جی پلاس از هفته سوم لیگ برتر

فولاد به دنبال متوقف کردن گل گهر؛ تراکتور در جستجوی اولین بُرد +برنامه و نتایج/جدول

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال منصوریان با تراکتور به دنبال کسب اولین برد خود است و گل گهر هم تلاش می کند روند پیروزی های خود را حفظ کند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، هفته سوم لیگ برتر فوتبال از روز چهارشنبه 5 آذر با برگزاری چهار دیدار آغاز می شود که صدرنشین لیگ یعنی گل گهر سیرجان در خانه به مصاف فولاد می رود و استقلال هم دومین بازی خانگی خود را برابر ماشین سازی انجام می دهند.

گل گهر سیرجان- فولاد خوزستان

شاگردان امیرقعه نویی تنها تیم شش امتیازی لیگ برتر در خانه پذیرای فولاد هستند. فولاد که از دو بازی گذشته خود صاحب یک مساوی و یک برد شده کار سختی برابر تیم با انگیزه سیرجانی دارد. باید دید گل گهر به روند خوب خود در لیگ ادامه می دهد یا شاگردان جواد نکونام می توانند ترمز بردهای غیرمنتظره گل گهر را بکشند.

بازی دو تیم ساعت 16:10 برگزار می شود.

سایپا - نساجی مازندران

شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا از دو بازی گذشته خود صاحب دو امتیاز هستند و اگر می خواهند شرایط فصل گذشته را نداشته باشند باید هرچه زودتر برای بهبود اوضاع خود تلاش کنند تا از تیم های دیگر عقب نیفتند. در آن سوی میدان نساجی چهار امتیازی و در رده دوم جای گرفته است.

دیدار دو تیم ساعت 16:20 انجام می شود.

استقلال - ماشین سازی

بعد از یک بازی جنجالی و پر از حاشیه، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ماشین سازی تبریز برود. آبی پوشان که خیلی زود اولین شکست خود را تجربه کردند باید با تیم یک امتیازی دیدار کنند. برخلاف استقلال که بازی اول خود را برد پشت سرگذاشت، بازیکنان ماشین سازی در بازی اول با سه گل به شهرخودرو باختند.

استقلال و ماشین سازی ساعت 16:15 به مصاف هم می روند.

آلومینیوم اراک- مس رفسنجان

دو تیم بدون امتیاز و تازه وارد لیگ برتر در هفته سوم به هم رسیدند. اراکی ها که میزبان این بازی هستند در بازی اول برابر نساجی و در دیدار دوم مقابل سپاهان شکست خوردند. مسی ها نیز بازی اول خود را به استقلال واگذار کردند و در داربی کرمان هم بازنده از زمین خارج شدند.

دیدار دو تیم از ساعت 16:30 آغاز می شود.

شهرخودرو- صنعت نفت آبادان

اولین دیدار روز دوم هفته سوم لیگ برتر فوتبال پنج شنبه 6 آذر، بین شهرخودرو و صنعت نفت برگزار می شود. شاگردان مهدی رحمتی که در گام اول آلومینیوم را از پیش رو برداشتند در دیدار یک روز به تعویق افتاده مغلوب پیکان شدند. در هفته دوم نفتی ها هم برابر پرسپولیس شکست خوردند در حالی که آن ها هفته را با برد پیکان پشت سرگذاشته بودند.

شهرخودرو و صنعت نفت آبادان ساعت 15:45 آغاز می شود.

ذوب آهن- پیکان

شاگردان رحمان رضایی که در دو هفته گذشته با مشکلات داوری دست و پنجه نرم کردند، دو امتیازی هستند و باید به مصاف پیکانی برود که از دو بازی گذشته خود یک برد و یک باخت را در کارنامه دارد. مهدی تارتار سرمربی پیکانی ها روز گذشته از این تیم جدا شد اما با مخالفت هیات مدیره او مجبور به بازگشت شد.

این بازی ساعت 16:20 برگزار می شود.

تراکتور- سپاهان

شاگردان علی منصوریان هنوز رنگ برد را در لیگ برتر ندیده اند و برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی متوقف شده اند. سپاهان هم با پیروزی هفته گذشته برابر آلومینیوم، باخت برابر گل گهر را فراموش کردند. با این حال دو تیم هنوز با کیفیتی که همه از آن ها توقع داشتند فاصله دارند.

دیدار دو تیم ساعت 16:30 آغاز می شود.

نفت مسجد سلیمان -پرسپولیس

مسجد سلیمان در هفته اول لیگ برتر برابر تراکتور به تساوی رسید و هفته دوم برابر سایپا متوقف شد. این تیم در خانه پذیرای پرسپولیسی است که یحیی گل محمدی را به دلیل محرومیت روی نیمکت ندارد. پرسپولیس که هفته اول در کسب پیروزی برابر سایپا ناکام ماند در دیدار دوم خود برابر صنعت نفت آبادان به برتری رسید و چهار امتیازی شد.

این مسابقه ساعت 16:35 دقیقه پنج شنبه 6 آذر برگزار می شود.

0D95E7BF-F286-4313-A6C3-7DB3623E73B8

هفته دوم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
نساجی 1 1 تراکتور پنج شنبه 29 آبان 16:10
سپاهان 1 0 آلومینیوم پنج شنبه 29 آبان 16:20
نفت مسجدسلیمان 1 1 سایپا پنج شنبه 29 آبان 16:35
مس 0 2 گل گهر جمعه 30 آبان 16:10
ماشین سازی 1 1 ذوب آهن جمعه 30 آبان 16:35
فولاد 2 1 استقلال جمعه 30 آبان 16:40
پیکان 1 0 شهرخودرو شنبه 1 آذر  
پرسپولیس 1 0 صنعت نفت شنبه 1 آذر 16:20

 

هفته سوم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
گل گهر     فولاد چهارشنبه 5 آذر 16:10
سایپا     نساجی چهارشنبه 5 آذر 16:20
استقلال     ماشین سازی چهارشنبه 5 آذر 16:15
آلومینیوم     مس چهارشنبه 5 آذر 16:30
شهرخودرو     صنعت نفت پنج شنبه 6 آذر 15:45
ذوب آهن     پیکان پنج شنبه 6 آذر 16:20
تراکتور     سپاهان پنج شنبه 6 آذر 16:30
نفت مسجد سلیمان     پرسپولیس پنج شنبه 6 آذر 16:35

 

دیدگاه تان را بنویسید