گزارش جی پلاس از هفته پنجم لیگ برتر

گل گهر با پیکان زمین گیر شد؛ برف و گل باهم به اراک رفتند! +برنامه و نتایج/ جدول

آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر توانست اولین گل تاریخش را در این رقابت ها به ثمر برساند و گل گهر هم اولین شکست فصل خود را متحمل شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در هفته پنجم لیگ برتر که دیدار پرسپولیس و نساجی لغو شد، ذوب آهنی ها مجبور شدند با لشکری از بازیکنان کرونایی برابر شهرخودرو به میدان بروند. در این هفته هم چنین گل گهر اولین شکست فصل خود را متحمل شد و آلومینیوم هم اولین سه امتیازش را به دست آورد.

نفت مسجد سلیمان 3 - سپاهان یک

شاگردان مجتبی حسینی و محرم نویدکیا اولین بازی هفته پنجم را در مسجد سلیمان برگزار کردند که این دیدار با برتری میزبان به پایان رسید. نفتی ها در دقیقه پنج توسط ساسان حسینی و روی پاس بوعذار گل اول تیم شان را به ثمر رساندند. قبل از پایان نیمه اول شهباززاده توانست گل تساوی بخش سپاهان را بزند تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. تیم میزبان دقیقه 64 و 80 توسط جعفری و ناییج پور به دو گل دیگر رسید تا مسجد سلیمان به سه امتیاز ارزشمند برابر تیم مدعی سپاهان برسد. این تیم دو هفته پیش هم در خانه پرسپولیس رو متوقف کرده بود. سپاهان با این شکست هفته امتیازی ماند و مسجد سلیمان شش امتیازی شد.

ذوب آهن صفر- شهرخودرو 2

یکی از عجیب ترین بازی های لیگ برتر در اصفهان برگزار شد جایی که ذوب آهنی ها 19 کرونایی داشتند اما بازی آن ها لغو نشد. در حالی که همه تصور می کردند این بازی به دلیل کمبود بازیکن ذوب آهن لغو می شود ولی سازمان لیگ بدون آن که قوانین مشخصی در این باره داشته باشد بازی را برگزار کرد. در این مسابقه که شهرخودرو فرصت خوبی برای کسب سه امتیاز داشت با دو گل قاسمی نژاد برابر حریف به برتری رسید تا برخلاف دیدار برابر الهلال کرونا زده این بار سه امتیاز را برابر تیم کرونایی به دست آورد!

آلومینیوم 4- ماشین سازی یک

آلومینیوم که قبل از این بازی از زدن گل در لیگ ناکام مانده بود در این دیدار خانگی چهار گل زد و اولین سه امتیاز فصل را در روز برفی اراک برابر حریف تبریزی به دست آورد. در این دیدار حامد پاکدل و سعید باقرپسند هرکدام دو گل برای اراکی ها زدند و فرزاد محمدی هم یک گل برای ماشین سازی زد تا این دیدار 4 بر یک به پایان برسد. ماشین سازی با این شکست به رده آخر جدول سقوط کرد.

تراکتور صفر - فولاد صفر

یکی از مهم ترین بازی های هفته پنجم به بی کیفیت ترین بازی تبدیل شد. جدال شاگردان نکونام و منصوریان در تبریز بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید. تراکتور در یک بازی حانگی دیگر از کسب برد بازماند و شش امتیازی شد. فولاد هم به هفتمین امتیاز فصل خود رسید. در دقایق پایانی این دیدار که به دلیل مصدومیت بازیکن تیم مهمان متوقف شده بود، اعتراضات شدید و معنادار نیمکت‌نشینان تیم فولاد باعث شد تا نیمکت‌نشینان تراکتور هم واکنش نشان بدهند که در نهایت با دخالت مأموران انتظامی، بازی از سر گرفته شد.

سایپا صفر- مس رفسنجان صفر

در تقابل تیم دهم جدول یعنی سایپا و قعرنشین لیگ هم هیچ گلی به ثمر نرسید و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. شاگردان ابراهیم صادقی که در خانه بازی می کردند نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند. مس با این تساوی دو امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت.

گل گهرسیرجان یک- پیکان 2

بعد از چهار هفته شکست ناپذیری شاگردان امیرقلعه نویی، این تیم سرانجام در خانه برابر پیکان شکست خورد. در این مسابقه که در سیرجان برگزار می شد حسین پورامینی دقیقه سه دروازه گل گهر را باز کرد و چهار دقیقه بعد یک اتفاق جالب رقم خورد. نادر احمدی که در بازی با استقلال هم پرتاب اوت های آکروباتیکش بر سرزبان ها افتاده بود در این مسابقه با پرتاب اوت خود باعث رقم خوردن گل دوم تیمش شد. پرتاب اوت این بازیکن با نوک انگشتان حقیقی برخورد کرد و وارد دروازه شد. برخورد به دستان حقیقی سبب شد داور این گل را تایید کند و اگر حقیقی لمس توپی نداشت گل مردود اعلام می شد! منشا در دقیقه 31 یک گل برای سیرجانی ها به ثمر رساند اما مانع پیروزی پیکان نشد تا این تیم هشت امتیازی شود.

استقلال یک - صنعت نفت آبادان یک

با توجه به شکست گل گهر دو تیم استقلال و نفت آبادان این شانس را داشتند که با برتری در این بازی و البته شرایط خاص جایگاه گل گهر را در صدرجدول به دست آورند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی یک یک به پایان رسید. نیمه اول این بازی چنگی به دل نزد اما نیمه دوم شرایط تغییر کرد و استقلال توسط احمد موسوی در دقیقه 50 به گل رسید. صنعت نفت بعد از این اتفاق در توسط ریکانی به گل تساوی رسید اما داور آفساید اعلام کرد.در دقیقه 82 محمد طیبی توانست با زانوی خود دروازه رشید مظاهری را باز کند و بازی به تساوی برسد.

33212

هفته پنجم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم
نفت مسجد سلیمان 3 1 سپاهان
ذوب آهن 0 2 شهرخودرو
نساجی به تعویق افتاد پرسپولیس
آلومینیوم 4 1 ماشین سازی
تراکتور 0 0 فولاد
سایپا 0 0 مس
گل گهر سیرجان 1 2 پیکان
استقلال 1 1 صنعت نفت آبادان

 

 

هفته ششم لیگ برتر

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
سپاهان     نساجی جمعه 21 آذر 15
پیکان     آلومینیوم جمعه 21 آذر 15
مس     نفت مسجد سلیمان شنبه 22 آذر 15
فولاد     سایپا شنبه 22 آذر 15
صنعت نفت     گل گهر شنبه 22 آذر 15
پرسپولیس     ذوب آهن شنبه 22 آذر 16:15
ماشین سازی     تراکتور یکشنبه 23 آذر 15
شهرخودرو     استقلال یکشنبه 23 آذر 15:45

دیدگاه تان را بنویسید