یادداشت جی پلاس

آقای حدادی؛ لطفا خودت را نکُش!

احسان حدادی که روزی نه فقط یک قهرمان در میدان مسابقه بلکه یک ورزشکار با رفتاری کاملا حرفه ای بود امروز هیچ شباهتی به سال های قبل ندارد و در مسیر فراموشی وتخریب گذشته قدم برداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شبنم روحی؛ احسان حدادی سال های سال نه فقط یک قهرمان در میدان مسابقات بلکه یک ورزشکار با اخلاق حرفه ای بود. برخورد صمیمی او با مردم و حتی رسانه ها زبانزد شد و شاید بتوان گفت این موضوع برجسته تر از مدال های طلایی بود که برگردن می انداخت.

اما حالا از آن روزها هیچ چیز نمانده و همه با حدادی رو به رو هستند که به جای پختگی، رفتارهایی دور از شان خود انجام می دهد و اصلا شبیه گذشته نیست.

احسان حدادی صبح امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی با رسانه هایی که به خاطر اعزام او به اروپا به خاطر درمان خارپاشنه انتقاد کرده بودند مصاحبه نکرد و با کنار زدن تعدادی از آن ها با افرادی که دلش می خواست صحبت کرد و در واکنش به اعتراضات هم جملات خوبی به کار نبرد و با افرادی که سال ها کنارش بودند با بی احترامی برخورد کرد.

حدادی همان شب که نقره المپیک را به گردن انداخت محبوب شد؛ او همان ورزشکاری بود که بسیاری از رسانه ها سال های سال از او حمایت کردند و در سرما و گرما مسابقات او را پوشش دادند. زمانی که قرار بود به اردو برود و با مشکل رو به رو می شد؛ همین رسانه ها که او آن ها را کنار زد از برنام هایش حمایت کردند اما گویی حدادی مدت هاست رویه دیگری پیش گرفته است.

به نظر می رسد حدادی با رفتارهای اخیرش می خواهد ذهنیتی که از او وجود دارد را را در اذهان بکشُد و یک قهرمان زنده اما فراموش شده باشد و یک احسان حدادی جدید را بسازد!

تمام مدال ها و عناوین احسان حدادی قابل احترام و ستایش است اما او که به خوبی می دانست برای محبوب بودن باید رفتارهای حرفه ای داشته باشد این روزها تغییر نظر داده و می خواهد هر آن چه که در گذشته ساخته را خراب کند و اتفاقا در این مسیر موفق هم قدم برداشته است.

هر انتقادی که درخصوص اعزام او به خارج از ایران آن هم در این شرایط بد اقتصادی صورت گرفت بدون هیچ توهینی بود. شاید برای مردم عادی هم که برای خرید یک داروی معمولی دچار مشکل هستند سوال باشد که چگونه یک ورزشکار برای درمان خارپاشنه به اروپا می رود و وقتی قرار می شود در ایران عمل کند از پزشکان و مسئولان ضمانت می خواهد؟! کدام مسئول برای هزینه هایی که برای حدادی انجام داد از او ضمانت گرفت که او امروز اینطور صحبت می کند؟

به هرطریق و هر صورتی که هست احسان حدادی امروز بی شباهت تر از سال های قبل به خود است و به نظر می رسد مسیر او مسیر فراموشی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید