علی نژاد: درباره فوتبال صحبت نمی کنم/ انتخابات فدراسیون دوومیدانی مهندسی نشد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: رقابت نزدیک در انتخابات فدراسیون دوومیدانی موید این است که این انتخابات مهندسی نشده بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی علی نژاد درباره انتخاب هشام صیامی به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از مدت ها رئیس فدراسیون مشخص شد. تلاش کردیم اسفند سال گذشته و ابتدای شیوع کرونا این انتخابات برگزار شود که به هر دلیلی نشد.

وی افزود: رقابت نزدیکی بود و برگزاری انتخابات این چنینی موید این است که مهندسی وجود ندارد. در هر دو مرحله، رقابت نزدیک بود و در نهایت هاشم صیامی با 24 رای از 43 رای رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی شد.

معاون وزیر ورزش اضافه کرد: این تکثر از جهاتی خیلی خوب است زیرا نشان می دهد دیدگاه ها، عقاید و سلیقه های مختلفی وجود دارد اما از طرفی همین اختلاف سلیقه ها می تواند در آینده خطر باشد و فدراسیون را دچار تنش کند. به همین دلیل به رئیس جدید فدراسیون، نامزدها و اعضای مجمع تاکید کردم همه باید در کنار هم باشیم تا این رشته در چهار سال آینده روزهای خوبی داشته باشد.

علی نژاد درباره تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش برای اعتراض به مدیریت این باشگاه گفت: درباره فوتبال صحبت نمی کنم. امروز می خواهم درباره دوومیدانی صحبت کنم.

وی درباره آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون شطرنج توضیح داد: انتخابات شش آبان ماه برگزار می شود و انتخابات دیگر هم پس از تائید صلاحیت ها نامزدها انجام می شود. هدف ما برگزاری سریع انتخابات است اما ابتدا باید مراجع ذی صلاح صلاحیت نامزدها را تایید و این موضوع را تعیین تکلیف کنند. 

معاون وزارت ورزش درباره شرکت نکردن مازیار ناظمی در انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی گفت: قرار بود هر سرپرستی می خوهد در انتخابات فدراسیون شرکت کند، از سمت خود استعفا کند که درباره ناظمی هم چنین اتفاقی رخ داد. 

علی نژاد درباره شرایط متشنج فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: این موضوع بستگی به این خانواده دارد. دوستان باید در این مجموعه آرامش را برقرار کنند. رئیس فدراسیون باید این موضوع را سرلوحه کارش قرار بدهد و خانواده دوومیدانی هم اگر نقدی دارد، موضوع را درون خود مطرح کند.

وی ادامه داد: باید ابتدا به رئیس جدید فرصت بدهیم کار خودش را انجام بدهد. انشاء الله خانواده دوومیدانی با تدبیر عمل کرده و به شکلی پیش برویم که شاهد تنش هایی که در گذشته وجود داشت، نباشیم.

معاون وزیر ورزش درباره کناره گیری گواری از انتخابات فدراسیون شطرنج گفت: هنوز نامه ای را دریافت نکرده و اطلاعی هم از موضوع ندارم. نمی دانم منشا خبر کجا است اما اگر خبری باشد، از سوی دفتر مشترک فدراسیون ها به رسانه ها اعلام می شود.

علی نژاد در واکنش به طرح یک سوال فوتبالی از سوی یک خبرنگار گفت: اگر بخواهیم درباره فوتبال در مجمع فدراسیون دوومیدانی صحبت کنیم، به رشته های غیرفوتبالی ظلم می شود.

دیدگاه تان را بنویسید