علی نژاد: از دستگاه های امنیتی می‌خواهم منشا نامه های ارسالی به رقبا را شناسایی کنند

معاون وزیر ورزش گفت: تمهیداتی صورت گرفت تا پرسپولیس در فینال نباشد اما این اتفاق رخ نداد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی علی نژاد معاون حرفه ای و قهرمانی در حاشیه بازگشت پرسپولیس از دوحه عنوان کرد: من هم صعود تیم فوتبال پرسپولیس را به فینال تبریک می گویم. پرسپولیس دیشب نماینده ایران بود و فارغ از هرگونه رنگ و طرفداری به نمایندگی از ایران بازی کرد. با غیرت ۱۲۰ دقیقه جنگیدند و پنالتی ها را دیدید که با وجود خستگی چقدر زیبا کار کردند. باعث افتخار است که پرسپولیس یک بار دیگر در فینال حضور دارد. امیدواریم ایران این بار قهرمان آسیا شود.

فارس نوشت: وی در خصوص فشارهای وارده به تیم و جنگ روانی صورت گرفته مثل گرفتن میزبانی، تصریح کرد: ما از چند ماه قبل در سال پیش فشارهایی را تحمل کردیم‌ اتفاقات ویژه‌ ای رخ داد. حتی تا مرز نبودن در این مسابقات پیش رفتیم و در نهایت اینکه با تدابیر صورت گرفته تیم‌های ایرانی در این مسابقات باقی ماندند و امروز نتیجه آن را می ‌بینید.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: روز گذشته چند ساعت قبل از بازی اتفاقی که در مورد آل کثیر افتاد عجیب بود. هم فدراسیون و هم باشگاه اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده اند. به نظر می‌آید تمهیداتی بود تا تیم ما در فینال نباشد اما خدا را شکر که آنها به فینال رفتند.

علی نژاد درباره اینکه پرسپولیس ۲ میلیون دلار جایزه گرفته و این نگرانی هست که شاید به خاطر تحریم ها نتواند این پول را بگیرد، گفت: این تحریم ها مانع دستیابی فدراسیون و باشگاه ها به منابع مالی شده است. باید با کنفدراسیون آسیا صحبت کرده تا از منافع صعود استفاده کنیم. عدد بیش از اینهاست و پاداش ها جمع می شود. امیدوارم AFC در اینجا با ما همکاری کند و مشکلی از بابت دسترسی به منابع نداشته باشیم. 

وی درباره تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس، عنوان کرد: هواداران استقلال از وضعیت تیم ناراحت هستند و حق دارند. ما فکر می‌کنیم هیات مدیره با تصمیمی که گرفت سعی کرد باشگاه را در مسیر بهتری قرار دهد. امیدوارم که شرایط استقلال هم بهتر شود.

علی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید درباره احکام و نامه هایی به خارج از کشور رسیده مثل پرونده آل کثیر و اینکه وزارت ورزش می‌تواند در این خصوص کمک کند، عنوان کرد: این کار تخلف و خیانت به کشور است. از دستگاه های امنیتی می‌خواهم ورود کنند تا منشا این کارها پیدا شود. مقابل تیم های عربستانی و تیم های دیگر همه باید پشت ایران باشیم. کری خوانی باید داخل ایران باشد و خارج از ایران هر نماینده ای، نماینده ایران است.

 

دیدگاه تان را بنویسید