در اطلاعیه این ستاد که جمعه منتشر شد، آمده است: ضمن تقدیر از  همراهی مردم در کاهش ترددهای غیر ضروری اعلام می‌شود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهمترین راهکار کنترل همه گیری بیماری کرونا همچنان در استان فارس ادامه دارد.
بر اساس این اطلاعیه، اصنافی که بر اساس مصوبات ستاد استانی فعالیت آنها مجاز اعلام شده است در صورت تمایل به بازگشایی باید از  ۲۲ فروردین ماه در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و دستور العمل سلامت کار شاغلان، مشتریان و محیط کار را دریافت کنند و تعهدنامه را به صورت الکترونیکی برای التزام به دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا به ثبت برسانند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: این اصناف پس از تایید تعهد نامه التزام به رعایت دستوالعمل رعایت نکات بهداشتی  می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه بیان شده است: دستورالعمل های سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان  کلیه مشاغل و اصناف برای مقابله با کرونا  در سامانه markazsalamat.behdasht.gov.irدر دسترس  عموم اصناف ومردم قرار گرفته است.
ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان فارس در این اطلاعیه اعلام کرد: تدابیر لازم برای بازرسی و نظارت دستگاه های ذیربط و مردم بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط اصناف و مشاغل اتخاذ شده  که در اطلاعیه بعدی به اطلاع عموم می رسد.
براساس این اطلاعیه، آن دسته از واحدهای تولید در بخش های مختلف صنف ،صنعت ، توزیعی و خدمات فنی که برای تامین مایحتاج عمومی و   نیاز ضروری مردم ازجمله  مواد غذایی  ، خدمات فنی و تعمیر لوازم خانگی و منزل از بدو شروع بحران بیماری کرونا در حال خدمات رسانی به مردم بوده اند همچنان در چارچوب دستورالعمل بهداشتی ابلاغی مجاز به فعالیت دراین حوزه ها هستند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: فعالیت های صنفی که از بدو شروع بحران بیماری کرونا به دلیل شرایط محیطی  و تجمع جمعیت در آن واحدها فعالیت های پرخطر اعلام و  تعطیل شده اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت همچنان تعطیل هستند.

 طرح فاصله گذاری اجتماعی یا هوشمند تا پایان فروردین ماه در استان فارس ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.