سید حسین حسینی روز جمعه در این رابطه افزود: بر اساس تصمیم‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای اجرای گام فاصله گذاری اجتماعی کلیه واحدهای صنفی و صنعتی استان  بوشهر همزمان با سراسرکشور می توانند جهت ثبت نام در سامانه مربوطه به آدرس salamat.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: راهنماها و الزام‌های سلامت محیط و کار، شاغلین و مشتریان باتوجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر یادآورشد:بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسین مرکز بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان سازمان صمت به محلهای مورد نظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل می‌کنند.

حسینی گفت: کلیه پروتکل‌های بهداشتی اصناف وصنایع در درگاه اطلاع‌رسانی markazsalamat.behdasht.gov.ir بارگذاری شده است و امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

وی اعلام کرد: از روز شنبه ۲۳فروردین ماه صنوف مجاز به فعالیت که از سوی اتاق اصناف ایران اعلام شده فعالیت خود را با رعایت جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در همین درگاه مربوطه وجود دارد آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.