سلمان حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهریه مهدهای کودک در کمیته استانی بهزیستی پس از تشکیل جلسات مختلف جمع بندی و پیشنهادات ارائه شده به سازمان بهزیستی کشور ارسال می شود.
وی اظهار داشت: بر این اساس طی سال جاری نیز این مهم انجام گرفت و سازمان بهزیستی با افزایش 10 درصد شهریه مهدهای کودک استان موافقت کرد.
حسینی خاطرنشان کرد: هم اکنون 165 مهد کودک مجوز دار از سوی بهزیستی استان فعالیت می کنند که 6 هزار کودک توسط 460 مربی تحت پوشش آموزش های لازم قرار دارند.
وی بیان کرد: از مجموع مهدهای کودک فعال استان 66 واحد آن در مناطق روستایی واقع شده و خدمات مورد نیاز را به گروههای هدف ارائه می کند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان ادامه داد: شهریه های ابلاغی به مهدهای کودک بهزیستی استان زنجان اعلام و در معرض دید والدین قرار داده شده و در صورت بروز تخلف، والدین می توانند موارد را به بازرسان و کارشناسان مستقر در اداره های بهزیستی استان اطلاع دهند.
وی بیان کرد: والدین می توانند در صورت مشاهده تخلف موارد را نیز به کارشناس امور کودکان و نوجوانان مربوطه هر شهرستان مکتوب ارائه کنند که در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: نوع مواد غذایی ارائه شده در مهدهای کودک اهمیت زیادی دارد و با توجه به تعاملات انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان برنامه مدونی از سوی کارشناسان تغذیه در این حوزه ارائه می شود.
به گفته حسینی ، این ارگان تنها متولی صدور مجوز فعالیت مهدهای کودک بوده و در این راستان طبق فرآیندهای لازم اقدام می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.