محسن فتح زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعمیرکاران گوشی تلفن همراه در این شهر بزودی در آزمون شرکت می کنند و بر اساس نتایج آن، درجه بندی می شوند.
وی افزود: حدود 50 عضو در رسته تعمیر گوشی تلفن همراه و تبلت فعالیت دارند که مکلف به شرکت در آزمون مزبور و دریافت کارت مهارت هستند.
فتح زاده اظهار داشت: تعمیرکاران بر اساس درجه و سطحی که در آزمون دریافت می کنند، مجاز به تعمیر دستگاه های مختلف گوشی تلفن همراه می شوند به طور مثال دستگاه های گوشی تلفن همراه که سیستم پیشرفته تری دارند به تعمیرکاران با مهارت های بالاتر ارجاع می شوند و سایر اعضا مجاز به تعمیر این گونه دستگاه ها نیستند.
رئیس اتحادیه الکتریکی و تلفن همراه بجنورد با اشاره به نداشتن مهارت برخی تعمیرکاران گوشی تلفن همراه در بجنورد افزود: هر هفته چهار یا پنج مورد شکایت از مردم در زمینه تعمیر گوشی به ما ارجاع می شود.
وی گفت: تعمیرکاران گوشی تلفن همراه، با شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای، گواهینامه دریافت کرده اند اما در عمل مهارت های لازم در این زمینه ندارد و به همین لحاظ شاهد شکایت های فراوان از مردم برای مشکلات تعمیر هستیم.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که به هر علت از شرکت در آزمون بازبمانند، باید بصورت انفرادی آزمون های لازم را بگذرانند.
به گفته رئیس اتحادیه الکتریکی و تلفن همراه بجنورد، اکنون اقدامات تعمیر گوشی تلفن همراه در موبایل فروشی ها انجام می شود.
156 عضو در 13 رسته عضو اتحادیه الکتریکی و تلفن همراه بجنورد هستند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.