مهدی بنی اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اپلیکیشن که قابلیت نصب بر روی تلفن همراه و ویندوز را دارد تمامی خدمات اعم از تاسیسات، تعمیرات، خدمات مشاوره، مراقبتی و درمانی، گردشگری، امور باغبانی، خدمات منزل و غیره را در بر می گیرد.
وی گفت: شهروندان می توانند با نصب این اپلیکیشن از کافه بازار، گوگل پلی و سیب آپ خدمات موردنیاز خود را ارزانتر و سریعتر دریافت کنند.
مجری اپلیکیشن شهردار من در بیرجند با اشاره به اجرای موفق این طرح در شهر مشهد افزود: در حال حاضر فاز اول طرح با جذب خدمات رسان در بیرجند راه اندازی شده و پس از ساماندهی متقاضیان ارایه کننده خدمات، وارد مرحله جذب مشتری خواهیم شد.
وی از جذب 50 خدمات رسان تاکنون خبر داد و گفت: این افراد باید پروانه کسب، کد اقتصادی، صلاحیت اخلاقی و‌ حرفه ای یا گواهی مهارت از فنی و حرفه ای داشته باشند.
بنی اسدی این طرح را راهکاری برای کارآفرینی کم هزینه دانست و تصریح کرد: خدمات رسان ها در این طرح نیاز نیست الزاما مکانی برای شغل خود داشته باشند بلکه می توانند با ثبت سفارش مشتری در منزل هم خدمت موردنیاز را انجام دهند.
وی با ابراز امیدواری از موفقیت آمیز بودن این طرح در بیرجند گفت: در فازهای بعدی برای سایر شهرستان ها نیز این اپلیکیشن قابل استفاده خواهد بود.
مجری اپلیکیشن شهردار من با بیان اینکه راه اندازی این اپلیکیشن در حمایت از کالا و خدمات ایرانی موثر عمل می کند گفت: تمامی مشاغل خانگی، صنعتی و صنفی می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.