مدیرعامل نمایشگاه های بن المللی گیلان عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان جهت بهره برداری عموم به نمایش گذاشته شده است.
آیت کاظم زاده هریس با اشاره به اینکه نمایشگاه الکامپ گیلان توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای استان برگزار می شود ، افزود: عرضه و معرفی آخرین دستاوردهای رایانه ای ، تجارت الکترونیک سیستم های امنیت تصویری و تبادل و توسعه دانش فنی گیلان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه در حوزه رایانه الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، ماشین های اداری ، سیستم های مخابراتی ، هوشمند سازی ، دولت الکترونیک ، استارت آپ ها و تلفن همراه است.
کاظم زاده هریس با بیان اینکه این نمایشگاه در 50 غرفه برپا شده ، گفت: شرکت کنندگان از استان های گیلان و تهران و با همکاری سازمان های دولتی، پارک علم و فناوری ، سازمان فنی و حرفه ای ، گمرک ، آموزش و پرورش ، شرکت های استارتاپی و نظایر آن در این نمایشگاه حضور یافته اند.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ برای دوازدهمین سال ، اظهار امیدواری کرد که همانند سنوات گذشته شاهد حضور و استقبال خوب مردم استان و علاقمندان از این نمایشگاه باشیم.
کاظم زاده هریس تصریح کرد: دوازدهمین نمایشگاه الکامپ گیلان از امروز ( ششم ) تا نهم آذر ماه از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در جاده رشت به سمت تهران دایر است.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.