فرمانده انتظامی فردیس گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، اعضای باند سارقان مامورنما دستگیر و به 56 فقره کیف و موبایل قاپی اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ بیژن جنتی در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان فردیس مبنی بر سرقت به عنف از آنها از سوی چندین نفر راکب موتورسیکلت در مناطق مختلف این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی ماموران، مشخص شد سارقان با استفاده ار 3 دستگاه موتورسیکلت به عابران پیاده نزدیک شده و پس از معرفی خود به‌عنوان مامور نظامی و انتظامی اقدام به بازرسی از افراد کرده و در یک اقدام غافلگیرانه گوشی تلفن همراه و پول آنها را سرقت کرده و اقدام به فرار می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس‌آگاهی فردیس وارد عمل شده و پس از کنترل تصاویر دوربین‌های مداربسته مناطقی که سرقت در آنها رخ داده، چهره 3 نفر از سارقان شناسایی شد.

سرهنگ جنتی اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی مخفیگاه سارقان را شناسایی و در یک عملیات منسجم آنها را دستگیر و از آنها یک دستگاه شوکر و یک عدد بی‌سیم دستی کشف کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های ماموران به 54 فقره سرقت موبایل و کیف پول با استفاده از موتور سیکلت های سرقتی و پس از تغییر چهره در پوشش مامور با همدستی 2 نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی فردیس در پایان گفت: با تلاش ماموران محل اختفای سارقان در سرآسیاب ملارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.