سرهنگ محمود علی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع از طریق پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی های فنی دریافتند که برداشت غیرمجاز به مبلغ 20 میلیون ریال توسط یکی از آشنایان مالباخته انجام شده است.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: این فرد با دسترسی به داده های صاحب حساب، اقدام به برداشت غیرمجاز کرده بود که توسط ماموران پلیس فتا شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شد.
وی با تاکید برضرورت قرار ندادن رمز اول و دوم کارت بانکی نزد دیگران توسط شهروندان، تصریح کرد: سهل انگاری و نا آشنایی با محیط فضای سایبری و نیز بی دقتی در نگهداری از داده ها از مهمترین دلایل برداشت های غیرمجاز از حساب بانکی می باشد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری سارق به عنف در کمتر از یک ساعت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با تهدید شهروندان با سلاح سرد (چاقو) اقدام به سرقت پول نقد یا گوشی تلفن همراه آنان می کرد.
سرهنگ علی فر افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان به پلیس 110 موضوع بلافاصله توسط گشت پلیس آگاهی گنبد مورد بررسی قرار گرفت و سارق در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.
وی اضافه کرد: این سارق 33 ساله که برای نخستین بار اقدام به سرقت کرده اما سابقه کیفری داشته است با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.