یکی از تولید کنندگان محصولات بهداشتی و لوازم استریل مستقر در شهرک صنعتی سالاریه ورامین روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم باید بدانند که تمام تولید کنندگان کشور، ارتقاء سلامت جامعه را دنبال می‌کنند و با افزایش شیفت‌های تولید، نگرانی مردم را در خصوص دست‌یابی به کالاها و مواد مورد نیاز برطرف خواهند کرد.
رضا سیف اللهی افزود: افراد سودجویی که با احتکار مواد مورد نیاز مردم، مشکلاتی را برای جامعه به وجود آورده‌اند، از مردم نیستند؛ تولید کنندگان قطعا با افزایش توان و ظرفیت خود، این اقدام را خنثی می‌کنند.
این تولیدکننده لوازم بیمارستانی تصریح کرد: این شرکت پیش از این لباس ایزوله کمتری تولید می‌کرد ولی امروز با تغییر خط تولید، لوازم مورد نیاز بیمارستان‌ها را تأمین کرده و بخشی از لباس استریل مورد نیاز کشور را با افزایش فعالیت به دو و نیم شیفت، تأمین می‌کند.
وی تصریح کرد: از هفته آینده خط تولید ماسک در این کارخانه راه‌اندازی می‌شود تا نیاز منطقه به این کالا تأمین گردد.
سیف‌اللهی افزود: در کنار افزایش تولید، با هدف کاهش بار روانی، قیمت کالاهای این شرکت ۵ درصد نسبت به زمان عادی کاهش یافته تا همه مردم بتوانند از این محصولات بهداشتی استفاده کنند.
وی گفت: در هفته گذشته، کارگران این کارخانه تا روزی ۱۸ ساعت کار کرده‌اند تا لوازم مورد نیاز بیمارستان‌ها و مردم تأمین شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.