به گزارش خبرگزاری مهر، محسن ربیعی با بیان مطلوب فوق اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بسیج کارگری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی دو شرکت تولید ماسک و مواد ضدعفونی مجوزهای لازم را دریافت کرده و به چرخه تولید وارد شدند.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله استان گفت: دو شرکت تولیدی در ساوه با اخذ مجوزهای لازم به چرخه تولید وارد شده و هم اکنون در حال تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و استریلیزه هستند.

وی با بیان اینکه با تلاش بسیجیان در حال پیگیری برای راه اندازی واحد تولیدی دیگری در زرندیه هستیم، افزود: این شرکت ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک یک بار مصرف را دارد و این ظرفیت تولید خوبی برای استان و کشور است.

ربیعی اظهار کرد: بسیج کارگری آمادگی دارد بسیجیان بومی منطقه را در غالب شیفت ایثار برای راه اندازی خط تولید این کارخانه اعزام کند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این واحد تولیدی تأمین مواد اولیه است، گفت: در خصوص تأمین مواد اولیه این کارخانه اقدامات و مجوزهای لازم در حال پیگیری است تا در اولین فرصت این کارخانه به چرخه تولید وارد شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح الله در پایان خاطرنشان کرد: بسیج کارگری تلاش می‌کند گامی برای رفع موانع تولید که مشکل اصلی امروز برخی واحدهای تولیدی استان است، بردارد و از سایر دستگاه‌ها انتظار می‌رود با یک روحیه جهادی و انقلابی موانع را برطرف کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.