دیوید باسی از مشاوران ترامپ و از گردانندگان تیم های «مبارزه با تقلب» او، به کرونا مبتلا شد.

 

به گزارش جماران، بلومبرگ امروز گزارش داد رهبر تیم های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات 2020، به کووید 19 مبتلا شد.

تیم انتخاباتی ترامپ روز جمعه « دیوید باسی» را که وکیل نیست ولی در سال 2016 معاون مدیر مبارزات انتخاباتی ترامپ بود، به سمت رهبری شکایات حقوقی اش برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات 2020 گمارد. 

«جنیفر جیکوبز» از بلومبرگ گزارش داد که آزمایش کووید 19 وی مثبت اعلام شد. چند خبرگزاری از جمله سی ان ان، رادیو عمومی آمریکا و ان بی سی کمی بعد این خبر را تأیید کردند.

از روز سه شنبه ترامپ سعی کرده نتیجه انتخابات را تضعیف کند و به دروغ ادعا کرده که در انتخابات ریاست جمهوری برنده شده است؛ هرچند جو بایدن براساس آمار اعلام شده، او را شکست داده است. رئیس جمهور از قبول نتیجه امتناع ورزیده و درمورد اینکه چرا رسانه های مورد حمایتش هم پشتش را خالی کرده اند، گیج به نظر می رسد.

تیم ترامپ بر اساس ادعاهای بی اساس در مورد تقلب، چندین پرونده قضایی را برای اعتراض به نتایج در ایالت های اصلی از جمله میشیگان، پنسیلوانیا، نوادا، آریزونا و جورجیا تشکیل داده است. پیش بینی می شود که بایدن برنده میشیگان، پنسیلوانیا و نوادا باشد و او در آریزونا و جورجیا هم بر ترامپ برتری داشته است.

باسی از حامیان جدی ترامپ بوده و غالباً به عنوان مفسر سیاسی محافظه کار فاکس نیوز ظاهر شده است.

چند مقام دیگر در حلقه نزدیک ترامپ نیز اخیراً به این ویروس مبتلا شده اند، از جمله «بن کارسون» وزیر مسکن و شهرسازی و «مارک میدوز» رئیس دفتر وی. این دو هفته گذشته در یک ضیافت مربوط به انتخابات در کاخ سفید شرکت کرده بودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.