مکان: واشنگتن، آمریکا /منبع: دیلی میل

 

به گزارش جماران، شماری از طرفداران جو بایدن، پس از پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مقابل خانه «ایوانکا ترامپ» و «جارد کوشنر» دختر و داماد رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن دی سی تجمع کردند.

 

35384216-8925379-image-a-49_1604795194976

 

آنها فریاد می زدند: «او اخراج شده است» ، «از این شهر بروید».

 

35384222-8925379-image-a-47_1604795186230

 

 

طرفداران بایدن با خودروهای خود بوق ‌زنان و شادی ‌کنان به خیابان ها آمدند تا این پیروزی را جشن بگیرند.

جو بایدن در پی پیروزی خود مردم کشورش را فراخواند به ایجاد شکاف درون جامعه خاتمه دهند و به طور مشترک به وظایفی که در پیش رو هست بپردازند.

بایدن افزود: خود را متواضعانه مفتخر می ‌داند از اینکه مردم آمریکا به او و معاونش هریس اعتماد کردند. او گفت به ‌رغم تمام موانع تاکنون بی‌ سابقه، مردم آمریکا با مشارکتی بی‌ نظیر انتخاب کردند و این امر یک بار دیگر ثابت کرد که دموکراسی در قلب آمریکایی‌ ها همچنان می ‌تپد.

رئیس‌ جمهور جدید آمریکا در نطق خود گفت: حال که کارزار انتخاباتی پایان یافته، زمان آن فرارسیده که خشم و درشت ‌گویی‌ ها را پشت سر گذاشته به عنوان یک ملت متحد پا به صحنه بگذاریم. زمان آن فرا رسیده که آمریکا متحد شود.

بایدن افزود: «ما آمریکا هستیم. و اگر دست به دست یکدیگر بدهیم، چیزی نیست که نتوانیم به آن دست یابیم.»

دونالد ترامپ پیش از این اعلام کرده بود که او هنوز خود را شکست ‌خورده احساس نمی‌ کند. 

خبرگزاری ‌ها می‌ گویند احتمال موفقیت دونالد ترامپ در پیگیری قضایی و کشاندن موضوع به دیوان عالی آمریکا اندک است. از سوی دیگر شماری از جمهوری‌ خواهان از ترامپ به دلیل حمله او به سیستم انتخابات آمریکا، به عنوان یکی از ارکان اصلی دموکراسی این کشور انتقاد کرده و از او فاصله گرفته اند.

 

مکان: واشنگتن، آمریکا

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.