گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دونالد ترامپ در حال برنامه ریزی برای برپایی مجموعه ای از تجمعات سراسری است که به ادعای تیم اش، ادای احترام به افرادی است که به وی رای داده اند.

 

به گزارش جماران به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ به صراحت اعلام کرد که علی رغم اینکه تحلیلگران رسانه های مستقل گفته اند راهی برای پیروزی در انتخابات ندارد، قصد قبول شکست از جو بایدن را ندارد.

او قول داده است که از طریق دادگاه ها مبارزه کند.

مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ از حامیان و متحدان این کارزار انتخاباتی خواسته تا خود را برای شرکت در تظاهرات سراسری در کشور آماده کنند.

دونالد ترامپ و ستاد انتخاباتی او نتیجه اعلام‌ شده از سوی رسانه‌ ها را نپذیرفته اند و ریاست جمهوری «جو بایدن» را به رسمیت نمی شناسند.

«داد بیل استپین» مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ، از حامیان و متحدان این کارزار انتخاباتی خواسته تا خود را برای شرکت در تظاهرات «در سراسر کشور» آماده کنند.

استپین به آنها گفته است: «آماده ‌باشید. ممکن است هر لحظه به کمک در تظاهرات در ایالت شما نیاز پیدا کنیم تا مطمئن شویم که رئیس ‌جمهور را نمایندگی کرده و خود را اعلام کرده ‌ایم.»

«رانا مک‌ دانیل» رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌ خواه در واکنش به خبر پیروزی جو بایدن در انتخابات در توئیتی نوشت: «رسانه تصمیم نمی ‌گیرد چه کسی برنده انتخابات است. رای ‌دهنده‌ ها تصمیم می ‌گیرند. در چندین ایالت تفاوت آٰرا هم‌زمان با شمارش رای‌ ها بسیار اندک است و چند ایالت به سمت بازشماری آرا می ‌روند.»

دیشب وب سایت اکسیوس گزارش داد که ستاد انتخاباتی ترامپ نیروهای خود را بسیج می کند، ژنرال هایی را منصوب می کند و برای جنگ آماده می شود.

یکی از مشاوران به اکسیوس گفت: «ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از نیروی انسانی کافی برای جنگ تن به تن برخوردار هستیم.»

در جورجیا، آریزونا و پنسیلوانیا تیم ترامپ در حال برنامه ریزی برای طرح دعوی های حقوقی جدید است - بسیاری از دعوای هایی که تاکنون مطرح شده اند قبلا رد شده اند.

بیش از 90 ستاد مبارزات انتخاباتی از فلوریدا به جورجیا منتقل شده اند، جایی که «داگ کالینز» نماینده سابق کنگره، تلاش ها برای بازشماری آرا را رهبری خواهد کرد.

اکسیوس گفت: در آریزونا، «کوری لانگهوفر»، که مشاور کابینه انتقالی ترامپ در سال 2016 بود، به عنوان وکیل اصلی خدمت خواهد کرد.

و در پنسیلوانیا، «رونالد هیکس» شریک دفتر حقوقی «پورتر رایت» در پیتسبورگ و رئیس اتحادیه وکالت در امور حقوقی انتخابات ، مسئولیت پیگیر اتهامات ترامپ را بر عهده خواهد داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.