به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این آیین گفت: هرچه داریم به برکت خون شهداست که جان خود را در راه امنیت و عزت این سرزمین دادند.
سردار خلیل واعظی ادامه داد: به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت و افتخار است و شاهد پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.
وی اضافه کرد: امنیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نیروی انتظامی در مسیر ایجاد امنیت پایدار از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و در این راه نیازمند مشارکت و همراهی مردم است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر به امنیت مطلوب در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با همکاری و مشارکت مردم شاهد امنیت بسیار خوبی در همه نقاط این استان هستیم.
وی افزود: مردم استان بوشهر همواره همیار و همگام با نیروی انتظامی هستند که این تعامل 2 سویه ارزشمند برای افزایش امنیت استان تلقی می شود.
واعظی ادامه داد: پلیس امنیت اخلاقی در استان بوشهر اجرای 10 طرح برای پوشش، نظارت بر اصناف، ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در دستور کار دارد که با همکاری مردم روند اجرای این طرح ها سرعت می گیرد.
وی ادامه داد: بیشتر موفقیت های پلیس در سایه همکاری مردم محقق می شود و در این ارتباط در استان بوشهر در زمینه های مختلف شاهد ارتقا شاخص های امنیتی بویژه کاهش جرائم خشن و سرقت ها هستیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.