به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر در جمع نمازگزاران افزود: هم اکنون افراد زیادی در قالب پلیس افتخاری با نیروی انتظامی همکاری دارند که سعی داریم این همکاری و مشارکت را توسعه دهیم.
وی بیان کرد: مردم استان بوشهر همواره همیار و همگام با نیروی انتظامی هستند که این تعامل 2 سویه یک تعامل ارزشمند برای افزایش امنیت استان تلقی می شود.
واعظی ادامه داد: پلیس امنیت اخلاقی در استان بوشهر اجرای 10 طرح برای پوشش، نظارت بر اصناف، ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در دشتور کار دارد که با همکاری مردمی روند اجرای این طرح ها سرعت بخشیده می شود.
وی ادامه داد: بیشتر موفقیت های پلیس در سایه همکاری مردم محقق می شود و در این ارتباط در استان بوشهر در زمینه مختلفی شاهد ارتقا شاخص های امنیتی بویژه در زمینه کاهش جرائم خشن و سرقت ها هستیم.
واعظی گفت: در 6 ماه نخست سال جاری در ارتباط با کاهش تلفات برون شهری و افزایش کشفیات موادمخدر نیز در استان بوشهر شاهد اقدامات ارزشمند وتاثیرگذاری بودیم.
وی افزود: در مدت یاد شده نیروی انتظامی استان بوشهر در زمینه کشفیات موادمخدر افزایش 293 درصدی داشت و حدود پنج تن انواع موادمخدر کشف شد.
واعظی یادآور شد: چندین سامانه نیز توسط پلیس در دست طراحی و راه اندازی است که در زمینه های مختلفی از جمله کاهش تصادف های جاده ای می تواند یار و کمک رسان مردم باشد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.